سینمای جهان

غولهای هالیوود در مراسم جوایز «گویا» اسپانیا

شماری از غولهای سینمای جهان از رابرت دنیرو و پاچینو تا داستین هافمن و ایزابل هوپر با فرستادن پیام در مراسم جوایز گویا ۲۰۲۱ حضور می یابند.

به نقل از آرتی‌وی‌ای، بنا به اعلام آکادمی فیلم اسپانیا شماری از غولهای سینمای جهان به گونه ای با این دوره مراسم اهدای جوایز «گویا» در ارتباط خواهند بود، از جمله این شخصیت های برجسته سینمایی می توان به رابرت دنیرو، آل پاچینو، داستین هافمن، هلن میرن، شارلیز ترون، ایزابل هوپر، مونیکا بلوچی، سلما هایک و سیلوستر استالون اشاره کرد.  این سینماگرهای مطرح دنیا با ارسال پیام به رویداد «گویا» حمایت خود را از سینما در این دوره بحرانی اعلام می کنند.

به گفته آکادمی فیلم اسپانیا به این فهرست باید نام های دیگری همچون بنیسیو دل تورو، اما تامپسون، ریکاردو دارین و لورا درن را نیز اضافه کرد.

اسامی برندگان جوایز «گویا» سال ۲۰۲۱ قرار است. روز شنبه ۶ مارس در سالن سوهو در شهر مالاگا اسپانیا اعلام شود.

مراسم جوایز «گویا» امسال به دلیل بحران کرونا به اجبار به صورت ترکیبی از مجازی و فیزیکی برگزار می شود. طبق برنامه ۱۶۶ نامزد دریافت جایزه به صورت مجازی از خانه شان به مراسم ملحق می شوند.

در جوایز گویا امسال فیلم درام «آدو/Adú» به کارگردانی سالوادور کالوو متعلق به سرویس استریم نتفلیکس با ۱۴ نامزدی پیشتاز نامزدها لقب گرفته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا