سینمای جهان

لیلی رز دپ نقش اول کاوشگران شد

فیلم "کاوشگران" نیل برگر با بازی لیلی رز دپ دختر جانی دپ و تام شرایدن ساخته شده است.

اولین تریلر فیلم “کاوشگران” (Voyagers) بابازی لیلی رز دپ در استودیوی لاینزگیت سه‌شنبه این هفته رونمایی شد. این عنوان علمی-تخیلی که ماه آینده منتشر خواهد شد، آینده‌ی نژاد بشر به خطر افتاده و گروهی از مردان و زنان جوان به سیاره‌ای دوردست اعزام می‌شوند. اما اسرار ناخوشایندی در مورد این مأموریت کشف می‌کنند.

“کاوشگران” به نویسندگی و کارگردانی “نیل برگر” ساخته شده. که “شعبده‌باز” (The Illusionist) و “نامحدود” (Limitless) را در کارنامه دارد. در فیلم جدید او “تای شرایدن”، “لیلی-رز دپ”، “فین ولفهد”، “شانتی آدامز”، “آیزک همپستد رایت”، “ویویک کالرا”، “آرچی مادکو”، “مدیسون هو” و “کالین فرل” نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم محصول کمپانی‌های ای‌جی‌سی برادران روسو، لاینزگیت، فیبوناچی فیلمز، و تاندر رودز فیلم است.

آخرین فیلم برگر در مقام کارگردان “مزیت” (The Upside) با بازی “برایان کرانستون”، “کوین هارت” و “گلشیفته فراهانی بود. فیلم “خوش‌شانس‌ها” (The Lucky Ones) نیز آخرین فیلم او در مقام نویسنده بود.

فیلم “کاوشگران” ابتدا قرار بود. ۲۵ نوامبر گذشته روی پرده برود. اما پاندمی سبب شد. که پخش آن به ۹ آوریل موکول شود.

لیلی رز دپ (به انگلیسی: Lily-Rose Melody Depp) (زادهٔ ۲۷ مهٔ ۱۹۹۹) بازیگر و مدل فرانسوی-آمریکایی است. او دختر جانی دپ و ونسا پارادی است. او در چهارمین مراسم جوایز فیلم لس آنجلس برای بازی در فیلم آخرین لالایی من (۲۰۱۹) جایزه بهترین بازیگر زن را برنده شد.

 

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا