سینمای جهان

تغییر در تاریخ اکران قسمت نهم «سریع و خشن»

استودیوی یونیورسال اعلام کرد که قسمت نهم «سریع و خشن» (F9) را به جای ۲۸ می در تابستان آینده و تاریخ ۲۵ ژوئن اکران می‌کند.

منابع نزدیک به استودیو می‌گویند. این تغییر در اکران «سریع و خشن ۹» به بازارهای مهم‌تر بین‌المللی مرتبط است. هرچند بازار کلیدی نیویورک در آمریکا از جمعه آینده بازگشایی خواهد شد. و لس‌آنجلس در آینده‌ای نزدیک بازمی‌گردد، اما در بسیاری از نقاط دنیا سالن‌های سینما هنوز بسته‌اند. بعضی از بازاهای خارجی ممکن است. زودتر از آمریکا بازگشایی شده باشند. اما یونیورسال تمایل دارد حداکثر مناطق را در اختیار داشته باشد.

«سریع و خشن ۹» در تاریخ جدید اکرانش باید با «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) سونی رقابت کند اما انتظار می‌رود دنباله‌ی «ونوم» با بازی «تام هاردی» و «وودی هارلسون» به زودی تغییر کند.

استودیوی یونیورسال تریلرهای «سریع و خشن ۹» را از یک سال قبل و در دو مسابقه سوپر بول منتشر کرده و هر بار در ۲۴ ساعت اول بینندگان زیادی را به سمت خود کشانده. تریلر امسال فیلم رکورد ۴۴.۵ میلیون بیننده را در ۲۴ ساعت اول پس از انتشار ثبت کرده، در حالی که تریلر سال گذشته پس از شش روز به ۴۳۹ میلیون بیننده رسید.

فیلم‌های «سریع و خشن» در مجموع بیش از ۵ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا