سینمای جهان

جورج کلونی و جولیا رابرتز با «بلیتی به بهشت» در استرالیا

فیلم بعدی جورج کلونی که در آن با جولیا رابرتز هم‌بازی خواهد بود، در کویینزلند استرالیا ساخته می‌شود.

به نقل از ورایتی، «بلیتی به بهشت» از کمپانی یونیورسال با بازی جورج کلونی و جولیا رابرتز در استرالیا فیلمبرداری می‌شود.

برای لوکیشن این فیلم کویینزلند انتخاب شده. و این خبر توسط پل فلچر وزیر ارتباطات و هنر استرالیا دیروز اعلام شد.

وی گفت تولید این فیلم ۴.۹۲ میلیون دلار حمایت مالی از ۴۱۵ میلیون دلاری که از سوی دولت استرالیا برای حمایت از ساخته شدن فیلم در این کشور تخصیص یافته را دریافت می‌کند.

ماه پیش اعلام شد. که ساخت «بلیتی به بهشت» در دستور کار قرار گرفته است. ال پارکر کارگردان «ماما میا» سازنده این فیلم خواهد بود.

در این فیلم جورج کلونی و رابرتز در نقش زوجی که ازدواجشان به طلاق منجر شده بازی می‌کنند. که سعی دارند. دخترشان را از عوارض این جدایی حفظ کنند.

به گفته فلچر ساخت این فیلم در استرالیا ۴۷ میلیون دلار برای اقتصاد این کشور سود دارد و ۲۷۰ شغل به عنوان گروه ساخت فیلم ایجاد می‌شود. وی گفت تا به امروز ۲۲ فیلم را برای ساخت به این کشور جذب کرده‌اند که برای بیش از ۱۳۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

امن بودن در برابر کرونا عاملی شده که فیلمسازی در این کشور را مورد توجه قرار داده است. ران هاوارد به زودی «۱۳ زندگی» را در این کشور شروع می‌کند. یونیورسال نیز تولید سه سریال را در برنامه دارد. «راک جوان» نیز همین‌جا ساخته شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا