سینمای جهان

کنت برانا مستند «بی‌جیز» را می‌سازد

کنت برانا برای کارگردانی مستندی درباره «بی جیز» برای پارامونت انتخاب شد.

به نقل از ورایتی، کنت برانا کارگردان و بازیگر سرشناس بریتانیایی برای ساخت مستندی با عنوان «بی‌جیز» انتخاب شد.

این فیلم با تمرکز بر زندگی و دوران گروه مشهور برادران بی‌جیز ساخته می‌شود. و از شروع کار بری، موریس و رابین گیب تا سفر آنها به دنیای شهرت را پی‌می‌گیرد. مشهورترین ترانه آنها و چگونگی ساخته شدن آن در سال ۱۹۷۷ نیز در این فیلم بررسی می‌شود.

این مستند که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده بر مبنای فیلمنامه‌ای که توسط بن التون در حال نوشته شدن است. ساخته می‌شود.

به تازگی مستندی در اچ‌بی‌او درباره این گروه با عنوان «چطور می‌توانی یک قلب شکسته را بند بزنی» ساخته شد. که فرانک مارشال آن را کارگردانی کرده بود.

بری گیب تنها بازمانده این گروه است. موریس سال ۲۰۰۳ و رابین سال ۲۰۱۲ درگذشتند.

این مستند جدید توسط  کمپانی «امبلین انترتینمنت» اسپیلبرگ ساخته می‌شود. گراهام کینگ تهیه کننده «راپسودی بوهمی» نیز از تهیه کنندگان فیلم است. بری گیب به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه حضور دارد.

کنت برانا چندین فیلم در دست ساخت دارد که درام بریتانیایی «بلفاست» و «مرگ روی نیل» در ادامه‌ای بر فیلم «قتل در قطار اکسپرس شرق»، از جمله آنها هستند. «سیندرلا» در سال ۲۰۱۵ با بازی لیلی جیمز از فیلم‌های اخیر وی است.

این چهره مشهور ۵ نامزدی اسکار دارد که برای بهترین کارگردانی و بازی در «هنری پنجم»، فیلمنامه اقتباسی برای «هملت» و بازیگر نقش مکمل برای بازی در «هفته من با مریلین» دریافت کرده است. وی جایزه امی را برای بازی در نقش اصلی در فیلم تلویزیونی «دسیسه» دریافت کرده و چند نامزدی امی هم در کارنامه دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا