سینمای جهان

بازیگران جدید به «ماموریت غیرممکن ۷» پیوستند

گروه بازیگران «ماموریت غیرممکن ۷» که به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری در حال فیلمبرداری است، بیشتر شدند.

به نقل از ورایتی، کریستوفر مک‌کوری کارگردان «ماموریت غیرممکن ۷» دیروز در پستی اینستاگرامی اعلام کرد. کری الویس بازیگر «چیزهای عجیب»، ایندیرا وارما بازیگر «بازی تاج و تخت»، راب دلانی بازیگر «فاجعه»، چارلی پارنل بازیگر «آخرین کشتی» و مارک گاتیس بازیگر «شرلوک» به تام کروز در این فیلم جاسوسی پیوستند. فیلمبرداری این فیلم با وجود پاندمی کرونا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در دست انجام بوده است.

جدای از آن پارامونت پیکچرز هم تایید کرد. که گرگ تارزان دیویس بازیگر «تاپ گان: ماوریک» هم در این فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» بازی می‌کند.

این بازیگران به گروهی که تاکنون جلوی دوربین رفتند از جمله ونسا کربی، ربکا فرگوسن، وینگ رامس، سایمون پگ و آنجلا بسِت افزوده شدند.

نقش‌های بازیگران جدید هنوز روشن نیست. اما در پستی که مک‌کوری منتشر کرده. دلانی در حالی دیده می‌شود. که یونیفورم ارتشی پوشیده است. هشتگ‌های این خبر حکایت از این دارد. که این خبر به فیلم بعدی یعنی فیلم هشتم «ماموریت غیرممکن» هم مربوط است. و آنها نقششان را در فیلم بعدی هم ادامه می‌دهند.

از ابتدا قرار بود فیلم هفتم و هشتم پشت سرهم فیلمبرداری شوند اما وظیفه تام کروز برای معرفی «تاپ گان: ماوریک» که پاندمی موجب شد. تا اکران آن از سال ۲۰۲۰ به ۲ جولای ۲۰۲۱ موکول شود، موجب شد تا برنامه‌ریزی‌ها کمی به هم بخورد و فیلمبرداری فیلم هشتم کمی عقب بیفتد. با همه این‌ها زمان اکران این ۲ فیلم تغییر نکرده و همچنان نوامبر ۲۰۲۱ و نوامبر ۲۰۲۲ است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا