سینمای جهان

ناراحتی وارث گوچی از لیدی گاگا

«پاتریزیا رجانی» وارث ایتالیایی خاندان گوچی که دستور قتل همسرش را صادر کرده بود، از «لیدی گاگا» که نقش او را در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) «ریدلی اسکات» بازی می‌کند انتقاد کرده و می‌گوید این خواننده و بازیگر باید پیش از فیلمبرداری با او ملاقات می‌کرده است.

این فیلم با بازی «لیدی گاگا» در نقش پاتریزیا همسر سابق «مائوریتزیو گوچی» نوه‌ی مؤسس امپراطوری گوچی با بازی «آدام درایور» در ایتالیا در حال فیلمبرداری است. رجانی در سال ۱۹۹۸ به جرم صدور فرمان قتل همسر سابقش محکوم شد. مائوریتزیو در سال ۱۹۹۵ در دفترش در میلان به ضرب گلوله به قتل رسید. او و پاتریزیا در سال ۱۹۸۵ از یکدیگر جدا شده بودند.

رجانی به ۲۹ سال حبس محکوم شد. و در سال ۲۰۱۶ به دنبال کاهش دوران محکومیتش به ۲۶ سال آزادی خود را به دست آورد. او در سال ۲۰۱۶ به «آبزرور» گفت: «فکر می‌کنم. انسان مستحکمی هستم. چون همه‌ی این سال‌ها را در اسارت دوام آوردم. زیاد خوابیدم. از گیاهانم مراقبت کردم. از بامبی راسوی اهلی‌ام مراقبت کردم.» پاتریزیا اضافه کرده بود: «نمی‌خواهم در موردش هیچ حرفی بزنم. برای من مانند یک رؤیای ناخوشایند بود.»

او به‌تازگی در مصاحبه‌ی دیگری با «آنسا» گفته است: «از اینکه لیدی گاگا نقش مرا در فیلم جدید ریدلی اسکات بازی کرده بی‌آنکه حتی ادب را رعایت کند یا کار منطقی را انجام دهد و به ملاقات من آید، آزرده خاطر شده‌ام.»

رجانی ۷۲ ساله اضافه می‌کند: «هیچ ربطی به پول ندارد زیرا من حتی یک سنت از طرف فیلم قبول نخواهم کرد. مسئله احترام و رفتار درست است. معتقدم که هر بازیگر خوبی ابتدا باید شخصیتی که می‌خواهد نقشش را بازی کند بشناسد.»

فیلم «خاندان گوچی» که تصاویر پشت صحنه‌ی بسیاری از آن منتشر شده قرار است پاییز آینده و همزمان با صدمین سالگرد تأسیس امپراطوری مد گوچی اکران شود. «جرمی آیرونز»، «ال پاچینو»، «جک هیوستن»، و «جرد لتو» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. این فیلم بر اساس کتابی تحت عنوان «» نوشته‌ی «سارا گی فوردن» اقتباس شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا