سینمای جهان

تمایل «پدرو آلمودوار» به همکاری با «آنیا تیلور جوی»

«پدرو آلمودوار» که با «رنج و شکوه» (Pain and Glory) یک فیلم نیمه‌-اتوبیوگرافیکال ساخت، با فیلم کوتاه «صدای انسانی» (The Human Voice) و به زودی «مادران موازی» (Parallel Mothers) با بازی «پنه‌لوپه کروز»، دوباره توجه خود را معطوف شخصیت‌های زن می‌کند.

«صدای انسانی» یکی از فیلم‌های مدعی کسب اسکار است و فیلمبرداری «مادران موازی» قرار است. از ۲۱ مارس در مادرید آغاز شود، اما در صورتی که به قول پدرو آلمودوار اسپانیایی «ویروس کرونا مزاحمت ایجاد نکند.» او در حین پاندمی از فرصت استفاده کرد. و فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشت.

پدرو آلمودوار در مصاحبه با «اسوشیتد پرس» می‌گوید:

«به دنیای زنانه برمی‌گردم و نیز به مادرانگی که همیشه موضوع جالبی برای من بوده. اما در این مورد، مادرانی که ظاهر می‌شوند. بسیار تفاوت دارند. با آنچه پنه‌لوپه پیش‌تر نقش آن‌ها را بازی کرده.»

آلمودوار در پاسخ به این پرسش که آیا پاندمی نگاهش را به شبکه‌های استریم ویدیو تغییر داده یا نه می‌گوید: «نه، اما حقیقت این است. که استریمینگ جای خالی نرفتن به سینما را پر کرده است.» او اضافه می‌کند: «من هوادار سریال‌های تلویزیونی نیستم. اما آخرین سریالی که دیدم. و بسیار دوست داشتم. «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit) بود. و بازیگرش که در مصاحبه‌ای گفته بود. تمایل دارد. با من همکاری کند. را تحسین می‌کنم، و پاسخ من به او بله است. با او تماس می‌گیرم. و می‌گویم که قطعاً [تمایل دارم همکاری کنم] چرا که ظاهر او برای من بسیار جالب است؛ او می‌تواند هزاران شخصیت مختلف پیدا کند. و بازیگر بسیار خوبی است. علاوه بر این سریال «تاج» (The Crown) را وفادارانه دنبال می‌کنم. که واقعاً تماشایی است. بحث من این است که مدل پخش فیلم از سالن‌های سینما از بین نرود و در کنار پلتفرم‌های استریمینگ وجود داشته باشد. بسیار اهمیت دارد که در اتاقی به سر ببرید که صفحه‌ی نمایش بسیار بزرگ‌تری نسبت به آنچه در خانه است داشته باشید. فیلم‌های بزرگ، فیلم‌های خوب سزاوار آنند که شما را کاملاً در خود فروبرند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا