سینمای جهان

کیت بلانشت در نقش خواهر دونالد ترامپ

پروژه‌ی بعدی «جیمز گری» که فیلمی تحت عنوان «عصر آرماگدون» (Armageddon Time) است، چند ماه قبل معرفی شد.

در ماه ژوئن گزارش شد که جیمزگری بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «آن هاتاوی»، «اسکار آیزک» و «کیت بلانشت» را برای «عصر آرماگدون» انتخاب کرده. داستان فیلم از تجارب شخصی گری در پیش‌دانشگاهی کیو-فارست در کوئینز نیویورک الهام گرفته شده است. «فرد ترامپ» پدر «دونالد ترامپ» از اعضای هیأت مدیره‌ی آموزشگاه در آن زمان بود. و «دونالد ترامپ» دانش‌آموخته‌ی آن.

گری تابستان گذشته در مصاحبه با «رودریگو تیشیرا» از طریق اینستاگرام فاش کرده بود. که لحن «عصر آرماگدون» برخلاف عنوان فیلم گرم‌تر است. و به فیلم‌های «فدریکو فلینی» و «فرانسوا تروفو» شباهت دارد. او حالا در رویداد «مؤسسه فیلم دوحه» (Qumra) فاش می‌کند. که بلانشت قرار است. در این فیلم نقش یکی از خویشاوندان «دونالد ترامپ» را بازی کند.

گری توضیح می‌دهد: «کیت بلانشت قرار است نقش خواهر دونالد ترامپ را بازی کند. و این عجیب‌ترین جمله‌ای است. که در عمرم به زبان آورده‌ام. او تنها سه روز در فیلمبرداری حاضر خواهد و برای پذیرش نقش به من لطف کرد. باید یک سخنرانی بسیار طولانی داشته باشد، با این صحنه فیلم را از آن خود می‌کند. سعی کرده‌ام این سخنرانی واقعی را تا جایی که حافظه‌ام یاری می‌کرد بازآفرینی کنم.»

تاریخ پخش «عصر آرماگدون» در حال حاضر مشخص نیست چرا که مشکلات ناشی از پاندمی سبب شده که تولید آن به تأخیر افتد. گری توضیح می‌دهد که به گذراندن زمان دراز در خانه خو نگرفته است: «نگرانم که به ابتذال کشیده شوم برای اینکه مدتی است کار نکرده‌ام. از لحاظ هنری وضعیت چندان خوبی نیست وقتی قرار نیست از خانه بیرون نروید. مثل حبس خانگی است، شاید بهتر باشد این‌گونه به قضیه نگاه کنم چون آثار فاخری از دوران حبس بسیاری از افراد خلق شده.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا