سینمای جهان

اولین تصویر از آل پاچینو و جرد لتو در «خانه گوچی»

«جرد لتو» برای بازی در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) گریم سنگین دیگری را متحمل شده است. او در تصاویر پشت صحنه‌ی این درام تاریخی به کارگردانی «ریدلی اسکات» در کنار «لیدی گاگا»، «آدام درایور»، «ال پاچینو» دیده شده است.

جردلتو در این تصاویر در نقش «پائولو گوچی» مدیر مالی خانواده و با پیراهنی به رنگ صورتی، شلواری قهوه‌ای، و در حال کشیدن سیگار به چشم می‌خورد. موهای او نیز به رنگ خاکستری درآمده‌اند. تا سالخورده‌تر از سن واقعی‌اش به نظر برسد. در تصاویر دیگر «ال پاچینو» با عینک دودی و ظاهری آرام‌تر از سایرین دیده می‌شود. «لیدی گاگا» برای این صحنه لباسی سفید به تن کرده است. او هفته‌ی گذشته در صحنه‌ی یک مراسم تدفین حاضر شده بود.

جرد لتو که این هفته در «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) در نقش «جوکر» دیده خواهد شد. در مورد این نقش به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید:

«ریدلی اسکات منحصر به فرد کارگردان فیلم است . یکی از کارگردانان محبوب من با بازیگرانی که از بودن در کنارشان هیجان‌زده‌ام.» جرد لتو اضافه می‌کند: «داستان گوچی است. که من چیزی در موردش نمی‌دانستم. در حالی که سال‌های زیادی با گوچی همکاری نزدیکی داشتم. داستان عجیبی است.»

«لیدی گاگا» در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده. نقش «پاتریزیا رجانی»، همسر سابق «مائوریتزیو گوچی» را بازی می‌کند. که نوه‌ی مؤسس امپراطوری گوچی بود. داستان در مورد محاکمه‌ی رجانی به اتهام مقدمه‌چینی برای ترور مائوریتزیو در سال ۱۹۹۵ است. رجانی که به تومر مغزی مبتلا شده و همسرش او را ترک کرده بود. آدمکشی اجیر می‌کند. تا مائوریتزیو را به قتل برساند. او که در آن زمان از مطبوعات لقب «بیوه‌ی سیاه» گرفته بود. به ۱۸ سال حبس محکوم و در سال ۲۰۱۶ آزاد شد. «آدام درایور» در نقش «مائوریتزیو گوچی» را بازی می‌کند.

«جرد لتو» در نقش «پائولو گوچی» مدیر مالی خانواده به مدت یک سال، «ال پاچینو» در نقش «آلدو گوچی»، «جک هیوستن»، «ریو کارنی» و «جرمی آیرونز» در نقش «رودولفو گوچی» پدر مائوریتزیو، از جمله دیگر بازیگران «خاندان گوچی» خواهند بود. نویسندگی فیلمنامه‌ی «خاندان گوچی» توسط «روبرتو بنتیونا» بر اساس کتاب «خاندان گوچی: داستان شورانگیزی درباره قتل، جنون، شکوه و حرص» نوشته‌ی «سارا گی فوردن» اقتباس شده است.

«خاندان گوچی» در حال حاضر قرار است ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا