سینمای جهان

رانی موکرجی با سیستم رفاهی نروژ نقش آفرینی می کند

رانی موکرجی ستاره بالیوودی در «خانم چاترجی مقابل نروژ» نقش‌آفرینی می‌کند.

به نقل از ددلاین، رانی موکرجی بازیگر بالیوودی قرار است. نقش اول فیلم سینمایی درام «خانم چاترجی مقابل نروژ» را ایفا کند.

هنوز جزئیات دقیق خطوط داستانی این فیلم منتشر نشده. اما داستان آن بر پایه ماجرای واقعی و بحث برانگیز زوجی خواهد بود. که کودکان‌شان در سال ۲۰۱۱ توسط سیستم خدمات رفاهی نروژ گرفته شدند.که رانی موکرجی در آن بازی می کند.

استودیوی هندی زی استودیوز و شرکت هندی امی انترتینمنت سازنده این فیلم به زبان هندی هستند. که در حال حاضر در مراحل پیش از تهیه است. آشیما چیبر فیلمنامه پروژه را نوشته. و روی صندلی کارگردانی آن هم می‌نشیند.

 موکرجی بازیگر محبوب هندی است. که تا به حال هفت بار موفق به کسب جایزه فیلمفر شده و به خاطر فیلم‌هایی از جمله «یووا»، «سیاه»، «مردانی» و «هیچکس» شناخته می‌شود.

رانی موکرجی گفت: در بیست و پنجمین سالی که در سینما می‌گذرانم، رانی موکرجی گفت: شاید این یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین فیلم‌های مسیر حرفه‌ای کاری‌ام باشد.

وی اضافه کرد: این فیلم درباره تعهد یک زن درباره مقابله با احتمالات و قرار گرفتن مقابل یک کشور است. این داستانی حقیقی از مقاومت انسانی و فیلمی است که به تمام مادرها اهدا می‌شود. حقیقتاً یکی از فوق‌العاده‌ترین فیلمنامه‌هایی است. که تا به حال خوانده‌ام و به سرعت تصمیم گرفتم بازی در این فیلم خاص را انجام دهم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا