سینمای جهان

هفتصدمین قسمت «سیمپسون‌ها» روی آنتن می‌رود

یکشنبه این هفته قسمت هفتصدم انیمیشن کمدی «سیمپسون ها» محصول فاکس روی آنتن می رود.

به نقل از انترتینمنت ویکلی، روز یکشنبه این هفته ۲۱ مارس، انیمیشن کمدی «سیمپسون‌ها» محصول فاکس به یک نقطه عطف چشمگیر در تاریخ تلویزیون خواهد رسید.

طولانی ترین سریال تلویزیونی تاریخ که در حال حاضر به مدت ۵ دهه و در طول ۳۲ سال روی آنتن رفته است. یکشنبه این هفته هفتصدمین قسمتش پخش می شود.

این قسمت «سیمپسون‌ها» که عنوانش «Manger Things» است. داستان شخصیت مارج را آن هم وقتی که او ۶ سال پیش کاراکتر هومر را از خانه بیرون می کند. بازگویی می کند.

شرکت فاکس به تازگی ساخت این انیمیشن کمدی «سیمپسون‌ها» را برای دو فصل دیگر تمدید کرده و قرار است. آن را تا فصل ۳۴ ادامه دهد، بدین ترتیب تعداد قسمت های این مجموعه تا سال ۲۰۲۳ به ۷۵۷ اپیزود خواهد رسید. اما سوال اینجاست این مجموعه تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

آل جین مدیر تولید این مجموعه انیمیشنی در این باره می گوید: ما قطعا به ۷۵۷ اپیزود می رسیم. و این تعداد را کار خواهیم کرد.

این مدیر می افزاید: نمی گویم این عدد پایان کار است. اما نمی دانم. چقدر بیشتر می توانیم بسازیم.

آل جین به این ایده که «سیمپسون‌ها» به قسمت هزارم برسد. می خندد و اشاره می کند که برای رسیدن به تعداد قسمت هزار باید این مجموعه ۱۲ سال دیگر ادامه پیدا کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صیا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا