سینمای جهان

«رودی جولیانی» وکیل ترامپ به دنبال بازداشت عوامل فیلم «بورات 2»

یکی از بحث‌برانگیزترین و عجیب‌ترین صحنه‌های فیلم در سال ۲۰۲۰ شاید نقطه‌ی اوج فیلم «بورات ۲» بود. .

وقتی که «رودی جولیانی» وکیل «دونالد ترامپ» در مقابل «ماریا باکالووا» در نقش یک ژورنالیست قزاق قرار گرفت. «مانیکا لوینسون» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم اخیراً در مصاحبه با «اتحادیه‌ی تهیه‌کنندگان آمریکا» فاش کرده است. که فیلمبرداری این صحنه عوامل را درگیر برخی مشکلات حقوقی کرده. جولیانی که هر گونه رفتار ناشایست در آن لحظات را رد می‌کند. سعی کرده عوامل را بازداشت کند.

مانیکا لوینسون می‌گوید: «رودی جولیانی» ادعا کرد. که در آن زمان ما قصد داشته‌ایم از او اخاذی کنیم. او با تمام پلیس‌های نیویورک تماس گرفت و گفت از او «اخاذی» شده که یک جرم فدرال است. ادعای زیرکانه‌ای بود.» لوینسون می‌گوید هتل عوامل را محبوس کرد. اما فیلم ضبط شده به طریقی از آن‌جا به بیرون هدایت شد.

تهیه‌کننده «بورات» می‌گوید: «همیشه اولین چیزی است که خارج می‌شود. نوارها را در شلوارهای خود مخفی می‌‌کنیم. همیشه راهی برای بیرون بردن اطلاعات وجود دارد.» لوینسون اضافه می‌کند که با این حال به تجهیزات فیلمبرداری آن صحنه دسترسی نداشته‌اند.

مانیکا لوینسون می‌گوید‌: «راستش مجبور شدیم تجهیزات جدیدی اجاره کنیم. آن شب زمان بسیار پراسترسی بود برای اینکه هتل به ما اجازه‌ی بردن چیزی را نمی‌داد.»

مانیکا لوینسون به یاد می‌آورد که در حین فیلمبرداری قسمت اول «بورات» بازداشت شده و ۱۹ روز در زندان به سر برده: «کارمان به جایی رسید که با وکیل‌های‌مان وارد بحث‌های خصوصی شدیم. با گروه تولید [«بورات ۲»] تماس گرفتم و گفتم: «امشب همه‌ی اعضای گروه را به نیو جرزی ببرید. ساعت ۱۱ شب بود. نمی‌خواستم تجربه‌ی من در قسمت اول برای تمامی عوامل تکرار شود.»

«بورات ۲» امسال نامزد دو جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده و بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای باکالووای تازه‌کار است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا