سینمای جهان

اسکار ۲۰۲۱ بدون مجری برگزار خواهد شد

نود و سومین دوره‌‌ی مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ از شبکه‌ ABC پخش خواهد شد.

مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار در سال ۲۰۲۱ برای سومین سال متوالی بدون یک مجری ثابت برگزار خواهد شد.

آخرین مجری ثابت مراسم اسکار “جیمی کیمل” بود که در سال ۲۰۱۸ این وظیفه را بر عهده داشت. مراسم آن سال با کاهش ۱۹ درصدی بیننده نسبت به سال ۲۰۱۷ مواجه شد. و ۲۶.۵ میلیون مخاطب را به شبکه‌ی ABC کشاند. اسکار نود و دوم که ۹ فوریه سال ۲۰۲۰ برگزار شد. و با رکوردشکنی‌های “انگل” (Parasite) همراه بود. ۲۳.۶ میلیون بیننده داشت و ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ کاهش را نشان داد.

“جسی کالینز”، “استیسی شر” و “استیون سودربرگ” تهیه‌کنندگان مراسم هفته‌ی گذشته با ارسال نامه‌ای به نامزدهای اسکار اعلام کرده‌اند که حضور در این رویداد برای افرادی که نمی‌توانند به هر دلیلی به لس‌آنجلس سفر کنند، از طریق پلتفرم زوم امکان‌پذیر نخواهد بود.

اسکار نود و سوم در یونیون استیشن لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و بعضی از بخش‌های آن به صورت زنده از دولبی تئاتر هالیوود روی ایر می‌رود. اما پیش از برگزاری، گرد‌همایی کوتاهی به مدت ۹۰ دقیقه با حضور نامزدها و مهمانان در کورت‌یارد یونیون استیشن تدارک دیده شده است. در مراسم اهدای جوایز آکادمی تنها مهمانان و اهدا‌کنندگان جوایز حاضر خواهند شد.

نود و سومین دوره‌‌ی مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ از شبکه‌ ABC پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا