سینمای جهان

ساخت سریال «مایک تایسون» به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی

در یک سریال جدید از زندگی «مایک تایسون»، «جیمی فاکس» نقش وی را بازی خواهد کرد.

جیمی فاکس بازیگر سریال کوتاه «مایک تایسون» شد. که درباره زندگی مایک تایسون بوکسور مشهور ساخته می‌شود. هنوز روشن نیست. کدام شبکه یا سرویس پخش این سریال را در اختیار می‌گیرد. اما بی‌شک اسامی آنها به سرعت تعیین می‌شود.

این سریال را آنتوان فوکوآ کارگردانی می‌کند. و «آکوا فیلمز» تهیه‌کننده اجرایی آن و مارتین اسکورسیزی نیز از طریق «سیکلیا پروداکشنز» دیگر تهیه کننده آن خواهد بود.

گفته شده این سریال همه زندگی تایسون را دربرمی‌گیرد. تایسون در این باره گفت: مدتی است. دلم می‌خواست داستان زندگی‌ام را تعریف کنم. با توجه به هیجانی که هوادارانم به تازگی و پس از بازگشت من به رینگ از خود نشان دادند. فکر می‌کنم. اکنون زمان مناسبی برای این کار است.

مشتاقانه منتظرم تا با مارتین، آنتوان، جیمی و همه تیم خلاقی که می‌خواهند. این سریال را به مخاطبان ارایه کنند، همکاری کنم. این سریال نه فقط سفر حرفه‌ای و شخصی زندگی مرا تصویر می‌کند. بلکه الهام بخش و سرگرم کننده هم خواهد بود.

مایک تایسون  سال ۱۹۸۶ و وقتی در ۲۰ سالگی عنوان جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ را از آن خود کرد، به تیتر نخست همه رسانه‌های جهان بدل شد، اما زندگی وی حاشیه‌های زیادی داشت و برای کارهای خشونت آمیز به سرعت بدنام شد. وی برای خشونت شدید روانی و جسمی علیه همسرش در سال ۱۹۹۲ حدود سه سال به زندان افتاد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا