سینمای جهان

اکران «بیوه سیاه» برای سومین بار به تأخیر افتاد

دیزنی سه‌شنبه این هفته برنامه‌ی اکران فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» را تغییر داد.

«بیوه سیاه» (Black Widow) مارول طبق اعلام استودیو به جای ماه می به ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) موکول شده. اما همزمان با نمایش در سالن‌های سینما از شبکه‌ی دیزنی+ نیز پخش خواهد شد. دیزنی فیلم‌های «روح» (Soul)، «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) و «مولان» (Mulan) را با همین استراتژی پخش کرده. و مشترکین دیزنی+ علاوه بر اشتراک ماهانه باید ۳۰ دلار بیشتر برای دیدن این عناوین پرداخت می‌کردند.

«بیوه سیاه» ابتدا قرار بود. در ماه می ۲۰۲۰ اکران شود. اما با شیوع ویروس کرونا به ۶ نوامبر آن سال و سپس ۷ می ۲۰۲۱ موکول شد. در این فیلم «اسکارلت جوهانسن» نقش «ناتاشا رومانوف» یا «بیوه سیاه» را بازی می‌کند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط «اریک پیرسون»، «جک شیفر» و «ند بنسون» به نگارش درآورده‌اند.

داستانی روایت کرده‌اند. که وقایعش پس از «کاپیتان آمریکا، جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) روی می‌دهد. و ناتاشا به روسیه سفر می‌کند. تا با گذشته‌اش رویارو شود. جوهانسن در این فیلم در کنار «فلورنس پیو» نامزد اسکار در نقش «یلنا بلووا»، «ریچل وایس»، «دیوید هاربر» و «ویلیام هارت» ایفای نقش کرده است.

تغییر تاریخ اکران «بیوه سیاه» سبب ایجاد جابجایی‌های دیگری در تقویم شد. دیزنی اعلام کرد. که «کروئلا» (Cruella) با بازی «اما استون» جمعه ۲۸ می همزمان با اکران در سالن‌های سینما با قیمت ۳۰ دلار از دیزنی+ در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. این استودیو فیلم انیمیشن «لوکا» (Luca) پیکسار را از ۱۸ ژوئن مستقیماً در دیزنی+ پخش می‌کند. علاوه بر این فیلم «گای آزاد» (Free Guy) با بازی «رایان رینولدز» و «جودی کومر» به ۱۳ آگست ۲۰۲۱، «شانگ چی و افسانه ده حلقه» (Shang Chi and the Legend of the Ten Rings) به ۳ سپتامبر و «مردان شاه» (The King’s Man) به ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ موکول شده‌اند.

«آب عمیق» (Deep Water) با بازی «آنا د آرماس» و «بن افلک» نیز با تأخیری دیگر مواجه شده. و ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود. در نهایت فیلم معمایی «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) با بازی «گل گدوت» و «آرمی همر» ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ به نمایش درمی‌آید.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا