سینمای جهان

دیوید فینچر: فصل سوم «شکارچی ذهن» ساخته نخواهد شد

دیوید فینچر به پیکر بی‌جان سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) تیر دیگری زد، فصل سوم این سریال ساخته نخواهد شد.

«دیوید فینچر» بار دیگر تأیید کرد که فصل سوم سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) در نتفلیکس ساخته نخواهد شد. این فیلمساز نزدیک به دو سال پیش نیز گفته بود که این سریال به دلیل هزینه بالای تولید و بینندگان ناکافی ادامه پیدا نمی‌کند.

دیوید فینچر که به زودی «قاتل» (The Killer) با بازی «مایکل فاسبندر» را پخش می‌کند، تهیه‌کننده «شکارچی ذهن» بوده و هفت اپیزود را کارگردانی کرده است. او در مصاحبه جدیدی با «لو ژورنال دو دیمانش» می‌گوید: «به دو فصل اول بسیار افتخار می‌کنم اما این سریال پرهزینه است و به اعتقاد نتفلیکس مخاطب کافی جذب نکرده تا سرمایه‌گذاری بیشتر را توجیه کند. آن‌ها را سرزنش نمی‌کنم، برای ساختن سریال خطر کردند.»

فصل اول «شکارچی ذهن» با بازی «جاناتان گراف» و «هولت مک‌کالانی» در سال ۲۰۱۷ پخش شد و داستان‌هایی در مورد دو مأمور اف‌بی‌آی روایت کرد که واحدی برای تحقیق پیرامون مجرمین دهه ۱۹۷۰ راه‌اندازی می‌کنند. این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «جان ای. داگلاس» و «مارک اولشیکر» ساخته شد اما بینندگانش در سطح عناوینی چون «موجودات عجیب» (Stranger Things) نبود. فصل دوم تابستان سال ۲۰۱۹ پخش شد و اوایل سال بعد نتفلیکس قرارداد بازیگران را فسخ کرد.

دیوید فینچر در مصاحبه با «والچر» توضیح داده بود که چرا فصل سوم ساخته نشده است: «سریال نسبت به میزان بیننده‌ای که داشت گران‌قیمت بود. ما فکر می‌کردیم که ابتدا فیلم «منک» (Mank) را به اتمام برسانیم و بعد ببینیم چه پیش می‌آید. اما راستش فکر نمی‌کنم که بتوانیم با هزینه‌ای کمتر از فصل دوم آن را بسازیم. از طرفی باید در مورد نسبت میزان بیننده و هزینه‌ی تولید واقع‌بین باشید.»

دیوید فینچر اضافه کرده بود: «ما فصل اول «شکارچی ذهن» را بدون شورانر ساختیم و من هفته به هفته و به سختی پروژه را پیش می‌بردم. سپس فیلمنامه‌های فصل دوم را دریافت کردیم و دیدم که از هیچ‌یک از آن‌ها خوشم نمی‌آید. بنابراین دوباره شروع کردیم. «کورتنی مایلز» را آوردم که با او به عنوان دستیار کارگردان کار کرده بودم و تمایل داشت بنویسد، و در نهایت یکی از شورانرهای «شکارچی ذهن» شد. اما ۹۰ ساعت در هفته کار می‌طلبد. همه چیز زندگی شما را تحلیل می‌برد. وقتی که کار من تمام شد، به‌شدت خسته بودم، و گفتم: «فکر نمی‌کنم توانی برای فصل سوم در من باقی مانده باشد.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا