سینمای جهان

چرا جانی دپ همچنان محبوب است؟

در بین هنرمندان و ستارگان کسانی هستند که دستمزد خود را با مراکز خیریه و نیکوکاری تقسیم می‌کنند، چنین هنرمندانی همیشه مورد تحسین هواداران خود و مردم قرار می‌گیرند.

در ماجرای شکایت امبر هرد از همسر سابقش جانی دپ، آقای بازیگر محکوم به پرداخت غرامت شد. و دادگاه او را “ضارب همسر” خواند اما به نظر می‌رسد. همچنان از محبوبیت جانی دپ کاسته نشده است. این موضوع دلایل مختلفی دارد. از جمله اینکه جانی دپ هنرمندی است. که دستمزدش را با مراکز خیریه تقسیم می‌کند. و همیشه در انجام کارهای خیر پیش‌قدم می‌شود.

بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون و رابرت داونی جونیور برای هر یک فیلمی که بازی می‌کنند. ۱۵ میلیون دلار دریافت می‌کنند. دستمزد بازیگران با این رقم بسیار بالا برای همه ما بسیار شگفت انگیز و عجیب است. اما در این بین هنرمندانی و ستارگانی نیز هستند. که دستمزد خود را با مراکز خیریه و نیکوکاری تقسیم می‌کنند. چنین هنرمندانی همیشه مورد تحسین هواداران خود و مردم قرار می‌گیرند.

جانی دپ مطمئنا یکی از همان هنرمندان خوب و خوش قلب در هالیوود است. او همیشه در اقدامات خیرخواهانه دست داشته و حتی یکبار به طور کامل حقوق خود را به دختر همبازی خود اهدا کرده است. جانی دپ که بخاطر فیلم‌های بی نظیرش شناخته شده اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم A Nightmare on Elm Street (کابوس در خیابان الم) و در سال ۱۹۸۴ در حالی که فقط ۱۵ سال داشت. بدست آورد.

دپ که می‌دانست آینده خود را می‌تواند. در صنعت سرگمی پیدا کند. مدرسه را کنار گذاشت و سعی کرد. به عنوان عضوی از گروه موسیقی راک The Kids امرار معاش کند. اما یک دیدار سرنوشت ساز با نیکولاس کیج، زندگی جانی دپ را در مسیر دیگری قرار داد و نیکولاس کیج او را متقاعد کرد تا بازیگری را امتحان کند. به این ترتیب جانی دپ وارد صنعت بازیگری شد و به سرعت پیشرفت کرد، آن چنان که سه بار نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او همچنین نقش‌های ماندگاری مانند مد هتر، ویلی وانکا و کاپتان جک اسپارو را بر جای گذاشت.

به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردیم، در آن سال کار ادامه ساخت فیلم دکتر پارناسوس به علت فوت ناگهانی بازیگر فقید آن، یعنی هیث لجر، ناتمام ماند. او که تنها ۲۸ سال داشت به علت مسمومیت شدید دارویی در منزل خود فوت شد. حضور او در نقش جوکر و فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) وضعیت روانی او را کاملا به هم ریخت. فوت او پروژه گیلیام، کارگردان فیلم دکتر پارناسوس را به آشوب کشید و وی مجبور شد از سه بازیگر دیگر برای نقش تونی استفاده کند که یکی از آن‌ها جانی دپ بود و دو نفر بعدی نیز کالین فارل و جود لا بودند.

اما این تمام ماجرا نبود و سه بازیگری که به جای هیث لجر وارد پروژه شدند تصمیم گرفتند تا تمام دستمزد خود از این فیلم را به ماتیلدا، دختر هیث لجز بدهند. به این ترتیب این سه بازیگر تمام تلاش خود را برای به اتمام رساندن پروژه انجام داده و با اهدای دستمزد خود به دختر هیث لجر سعی کردند تا غم از دست دادن پدر را تاحدودی برای دختر او از بین ببرند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
روزیاتو

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا