سینمای جهان

بازگشت جرمی رنر برای فصل سوم «کینگ‌استون»

جرمی رنر یک سال پس از حادثه تصادف مرگبار با ماشین برف‌روب، به کار برمی‌گردد.

به نقل از ورایتی، جرمی رنر پس از تصادف وحشتناکی که نزدیک بود در آن جانش را از دست دهد، خبر داد برای فیلمبرداری فصل سوم سریال «شهردار کینگ‌تاون» به صحنه فیلمبرداری بازمی‌گردد.

رنر دقیقا روز یکم ژانویه ۲۰۲۳ پس از این که برادرزاده‌اش را از برخورد یک برف‌روب دور کرد، خودش زیر این ماشین غول‌پیکر رفت و تقریبا مرگ را تجربه کرد. این بازیگر که توسط این ماشین حدود ۷ هزار کیلویی زیرگرفته شد با جراحات شدید قفسه سینه و شکستگی استخوان‌ها در بیمارستان بستری شد.

در حالی که رنر به بهبودی خود ادامه می‌دهد، در گفت‌وگویی با اندی کوهن و اندرسون کوپر در مراسم ویژه شب سال نو CNN در مورد فیزیوتراپی‌ و آلبوم آینده‌اش صحبت کرد.

جرمی رنر گفت: ما امسال چیزهای زیادی برای جشن گرفتن داریم. خیلی خوشحالم که چیزهای زیادی برای زندگی داشتم. یک خانواده بزرگ دارم، یک دختر ۱۰ ساله. اگر از همه دست می‌کشیدم خیلی‌ها را ناامید می‌کردم و به هم می‌ریختم. چیزهای زیادی برای مبارزه وجود دارد. بهبودی در ذهن من یک راه یک طرفه است و هنوز هر روز سخت کار می‌کنم تا کاملا درست شوم.

وی درباره بازگشت به کار برای ساخت فصل سوم «کینگ‌استون» عنوان کرد: سال فوق‌العاده شلوغی بود. فکر می‌کنم آماده‌ام و به اندازه کافی قوی هستم. درواقع و به معنای واقعی کلمه از یک هفته دیگر سر کار برمی‌گردم.

این بازیگر طرفداران خود را در مسیر بهبودی با خود همراه کرده بود و آوریل گذشته در اولین نمایش جهانی مجموعه دیزنی پلاس «بازسازی‌ها» با عصا روی فرش قرمز رفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا