سینمای جهان

آمیتاب باچان واکسن کرونا زد و به دنیای سینما بازگشت

فوق‌ستاره بالیوود که مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده بود، نخستین دوز واکسن کرونا را دریافت کرد و از بازگشت خود به دنیای بازیگری خبر داد.

آمیتاب باچان ۷۸ ساله در گروه‌های اولویت‌دار دریافت واکسن کرونا قرار داشت. و به همین دلیل با وجود مبتلا شدن به این ویروس در گذشته نه‌چندان دور، دوز اول واکسن به او تزریق شد. ضمن اینکه دیگر اعضای خانواده‌اش از جمله همسر، عروس و نوه هم واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

تنها عضو بازمانده خاندان باچان آبیشک باچان، پسر نامدار فوق‌ستاره بالیوودی است. که او هم به محض بازگشتن از سر صحنه فیلمبرداری واکسن کرونا را دریافت می‌کند. باچان پدر و پسر همراه آیشواریا رای، عروس نامدار خانواده و دختر او آرادیا (نوه باچان بزرگ) همگی در تابستان گذشته به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بودند.

آمیتاب باچان در صفحه اختصاصی خود در فضای مجازی خبر تزریق واکسن کرونا را منتشر و اعلام کرد. به زودی به دنیای بازیگری و سینما بازمی‌گردد. او در آستانه ورود به دهه نهم زندگی همچنان از پرکارترین بازیگران بالیوود است. و خبر ابتلایش به کرونا بسیاری از سینمادوستان را در سراسر جهان نگران کرده بود.

باچان بزرگ در هفته‌های اخیر دو عمل جراحی چشم را هم پشت سر گذاشت. یکی در ماه فوریه و دومی در ماه مارس و از نتیجه عمل‌ها ابراز رضایت شدید کرد. او در دو فیلم بعدی خود به نقش مربی فوتبال و وکیل ظاهر می‌شود. و دو فیلم دیگر هم منتظر هنرنمایی این ستاره بزرگ هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
هنر آنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا