فیلمبرداری ویژه ‌برنامه «فرندز» به پایان رسید

صفحه‌ی رسمی اینستاگرام سریال «دوستان» (Friends) شنبه شب (۱۰ آوریل) با انتشار تصویری اعلام کرد که فیلمبرداری ویژه‌برنامه‌ با حضور عوامل و بازیگران به پایان رسیده است.

در این ویژه‌برنامه «فرندز» که مانند اپیزودهای قبلی در استیج ۲۴ استودیوی برادران وارنر واقع در بربنک کالیفرنیا تولید شده، «متیو پری»، «جنیفر انیستون»، «لیسا کودرو»، «کورتنی کاکس»، «مت له‌بلانک» و «دیوید شویمر» حضور خواهند داشت.

تا این لحظه از زمان پخش این ویژه‌برنامه و نحوه‌ی برگزاری آن جزئیاتی فاش نشده و حتی عنوان مشخصی ندارد. اما برای تولید آن از متنی از پیش نوشته شده استفاده نشده است. بازیگران و عوامل این سریال پس از گذشت ۲۵ سال از پخش آخرین قسمت یکدیگر را همزمان ملاقات می‌کنند.

برادران وارنر ۴۰۰ میلیون دلار برای پخش انحصاری «دوستان» از HBO Max پرداخت کرده است. این سریال در قالب ۱۰ فصل از شبکه‌ی NBC روی ایر رفته بود. پیش‌تر گزارش شد. که هر یک از بازیگران سریال برای حضور در این اپیزود ویژه بین ۳ تا ۴ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

اوایل فوریه گذشته گزارش شده بود. که این اپیزود ویژه ‌برنامه «فرندز» قرار است. اوایل ماه آوریل فیلمبرداری شود و در ماه می روی ایر برود.

خروج از نسخه موبایل