سینمای جهان

روایت رابرت دنیرو از نحوه مصدومیتش در فیلم جدید اسکورسیزی

رابرت دنیرو اگرچه از ناحیه پا در حین فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" مصدوم شده، اما این حادثه در محل فیلمبرداری روی نداده و به همین علت بازیگر برنده اسکار روحیه خود را حفظ کرده است.

رابرت دنیرو که یکی از بنیان‌گذاران جشنواره فیلم ترایبکا است، به‌تازگی در مصاحبه با “ایندی‌وایر” در آستانه برگزاری این رویداد جزئیات بیشتری از علت مصدومیتش فاش کرده است. او می‌گوید: “ماهیچه چهارسر رانم به شکلی دچار پارگی شد. به سادگی پایم را روی چیزی گذاشتم و سقوط کردم. به‌شدت دردناک بود و حالا ترمیمش کرده‌اند. اما پیش می‌آید، به‌خصوص وقتی پا به سن می‌گذارید، باید آماده اتفاقات غیرمنتظره باشید. اما قابل‌مدیریت است.”

مصدومیت رابرت دنیرو در اکلاهاما اتفاق افتاد و سبب شد که او ۱۳ می به نیویورک منتقل شود و تحت مداوا قرار بگیرد. این بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی به اکلاهاما رفته بود. هفته گذشته گزارش شد که دنیرو بهرحال قرار بوده ۱۳ می به نیویورک بازگردد و چند هفته استراحت کند. به همین علت مصدومیت دنیرو فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» را دچار وقفه نخواهد کرد.

رابرت دنیرو می‌گوید این مصدومیت تأثیری بر بازی او در نقش “ویلیام هیل” ندارد: “من در فیلم «قاتلان ماه کامل» یک شخصیت ایستا دارم. چندان حرکت نمی‌کنم، خدا را شکر. این است که دوام خواهم آورد. فقط باید عمل جراحی را انجام دهند و در موقعیت خاصی نگهش دارم و بگذارم التیام پیدا کند.”

رابرت دنیرو تأکید می‌کند که «قاتلان ماه کامل» تنها از طریق شبکه استریمینگ اپل تی‌وی‌+ پخش نخواهد شد. “یکی از مسائل این است که باید در سالن‌های سینما اکران شود. یکی از مؤلفه‌های اصلی فیلم است. وقتی بیرون بیاید، امیدوارم که وضعیت عادی شده باشد.”

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا