سینمای جهان

پروتکل‌های بهداشتی فیلم مارتین اسکورسیزی فاش شد

مدیر لوکیشن فیلم جدید اسکورسیزی اعلام کرد یک تیم اختصاصی شامل ۱۰۰ پرستار و خدمه برای بحث های ایمنی این فیلم در نظر گرفته شده است.

به نقل اسکرین دیلی، پروتکل های سختگیرانه بهداشتی فیلم «قاتلان ماه کامل» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو فاش شد.

طبق خبرهای رسیده یک تیم اختصاصی شامل ۱۰۰ پرستار و خدمه برای بحث های ایمنی فیلم «قاتلان ماه کامل» در نظر گرفته شده است.

فیلمبرداری فیلم تازه  مارتین اسکورسیزی هم اکنون در ایالت اکلاهما در دوران همه گیری کرونا در حال انجام است. با این حال آنگونه که مشخص است. کمپانی تهیه کننده فیلم «قاتلان ماه کامل» برای محافظت از بازیگران و عوامل فیلم اقدامات جدی انجام داده است.

به گفته مایک فانتاسیا مدیر بخش لوکیشن فیلم «قاتلان ماه کامل»، در روند تولید این اثر یک تیم بهداشتی مربوط به بیماری کرونا متشکل از ۷۵ تا ۱۰۰ نفر وجود دارد. فانتاسیا اعلام کرد. توصیه های اپل در این باره خیلی خیلی سختگیرانه است.

این مدیر همچنین گفت امیدوار است. محدودیت های کرونایی در این روزها کاهش پیدا کند. گرچه به گفته او در روند ساخت این فیلم احتمالا تغییری در بحث محدودیت ها بوجود نخواهد آمد. و همچنان سختگیرانه خواهد بود.

فانتاسیا تاکید کرد در روند فیلمبرداری این روزهای «قاتلان ماه کامل» که در ۱۳ لوکیشن مختلف انجام می شود. علاوه بر ساختمان مربوط فروشگاه و همینطور دفتر کار آنها، سه یا چهار مرکز آزمایشگاهی با وجود تعدادی پرستار قرار داده شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا