سینمای جهان

جیمز باند به جشنواره زوریخ می‌رود

«زمانی برای مردن نیست» هم‌زمان با نخستین نمایش جهانی‌اش در لندن، در بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۱ هم به نمایش درمی‌آید.

به نقل از ددلاین، جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۱ که از ۲۳ سپتامبر تا ۳ اکتبر (یکم تا یازدهم مهر) برگزار می‌شود. امسال میزبان «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند در بخش رقابتی خود خواهد بود.

این فیلم ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) هم‌زمان با اولین نمایش جهانی‌اش که در لندن خواهد بود. در این جشنواره هم نمایش داده می‌شود.

این نخستین باری است. که فیلمی از مجموعه جیمز باند به بخش رقابتی جشنواره‌ای سینمایی راه می‌یابد.

کریستین یونکن مدیر هنری این جشنواره با اعلام خوشوقتی از اینکه مخاطبان این جشنواره از اولین افرادی خواهند بود. که در دنیا به تماشای این فیلم می‌نشینند گفت ماه‌ها صرف وقت کردند. تا بتوانند با مذاکره با یونیورسال این رویداد را رقم بزنند. و پیش از این هرگز فیلمی از جیمز باند در بخش رقابتی یک جشنواره حضور نداشته است.

«زمانی برای مردن نیست» از ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در بریتانیا و ایرلند در سینماها اکران می‌شود. و از ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به سینماهای آمریکا راه می‌یابد.

این فیلم را کری فوکوناگا کارگردانی کرده و برای آخرین بار دنیل کریگ در این نقش جلوی دوربین رفته است. رامی ملک، لئا سدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستوف والتس و رالف فاینس دیگر بازیگران این فیلم هستند.

پیشتر اعلام شده بود «قهرمان‌» اصغر فرهادی، «بدترین فرد در دنیا» ساخته یوآخیم تریر، «آن فرانک کجاست» ساخته آری فولمن و «مخمل زیرزمین» ساخته تاد هینس از فیلم‌های حاضر در این دوره خواهند بود.

جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۱ با نمایش فیلم درامی درباره طالبان با عنوان «و فردا ما مرده خواهیم بود» ساخته میشل استاینر فیلمساز سوییسی کارش را آغاز می‌کند. و با فیلم «گزارش فرانسوی» ساخته وس آندرسون به کارش خاتمه می‌دهد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا