سینمای جهان

قطعی شدن ساخت فیلم «گلادیاتور ۲»

ریدلی اسکات در مصاحبه جدید خود از نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی «گلادیاتور» و آغاز تولید این پروژه پس از ساخت فیلم «ناپلئون» خبر داد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، ریدلی اسکات کارگردان ۸۳ ساله سینما در گفتگو با مجله امپایر درباره روند ساخت دنباله «گلادیاتور» صحبت کرد.

اسکات در این باره گفت: در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی «گلادیاتور» هستم. پس از آنکه کار ساخت فیلم «ناپلئون» را به پایان رساندم، «گلادیاتور» آماده می شود.

اولین بار نوامبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد. که اسکات قرار است دنباله فیلم موفق «گلادیاتور» را با محوریت پسر لوسیلا (کانی نیلسون) و کمدوس (واکین فینیکس) بسازد.

بنا به اعلام والتر پارکس تهیه کننده فیلم «مردان سیاه پوش» داستان دنباله این فیلم حدود ۲۵ سال پس از داستان فیلم اصلی رخ می دهد.

اسکات که امسال دو فیلم «آخرین دوئل» و «خاندان گوچی» را کارگردانی کرده قرار است قبل از ساخت دنباله «گلادیاتور»، فیلم «کوله پشتی» را با محوریت زندگی ناپلئون بناپارت با نقش اولی واکین فینیکس نیز بسازد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا