سینمای جهان

دنیل کریگ ستاره‌دار می‌شود

بازیگر فیلم «زمانی برای مردن نیست» پیش از اکران این فیلم در آمریکا، در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره دریافت می‌کند.

به نقل از ورایتی، پیش از اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» در آمریکا، دنیل کریگ بازیگر این فیلم در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره دریافت می‌کند.

بازیگر نقش «مأمور ۰۰۷» ستاره خود را طی مراسمی در ششم اکتبر دریافت خواهد کرد. ستاره دنیل کریگ ۲ هزار و هفتصد و چهارمین ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود خواهد بود. و به این ترتیب کریگ به چهارمین بازیگر جیمزباند تبدیل می‌شود. که این افتخار را دریافت می‌کند.

پیش از این دیوید نیون، راجر مور و پیرس برازنان صاحب ستاره شده بودند. بری نیلسون هم نقش جیمز باند را در یک فیلم تلویزیونی بازی کرده و او نیز برای موفقیت در حرفه‌اش در پیاده‌روی مشاهیر ستاره دارد. گفته می‌شود. که ستاره دنیل کریگ در کنار ستاره راجر مور به ثبت خواهد رسید.

رامی مالک که در فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» پنجمین و آخرین حضور دنیل کریگ در لباس جیمزباند، نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند. در مراسم ثبت ستاره کریگ سخنرانی خواهد داشت. مایکل ویلسون و باربارا بروکلی، تهیه کنندگان فرانچایز جیمزباند، نیز در این مراسم به عنوان سخنران‌های مهمان حضور خواهند داشت.

آنا مارتینز تهیه‌کننده پیاده روی مشاهیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه دنیل کریگ در پنج فیلم سینمایی به عنوان «مأمور ۰۰۷» ایفای نقش کرده، او اکنون یکی از چهره ماندگار انگلیس محسوب می‌شود. ما بسیار هیجان زده هستیم تا ستاره او را در کنار یک ستاره مشهور دیگر ثبت کنیم.

کریگ علاوه بر نقش آفرینی در مجموعه فیلم‌های جیمزباند، برای فیلم سینمایی معمایی «چاقوکشی» به کارگردانی ریان جانسون، نامزد جایزه گلدن گلوب شد. قرار است دو فیلم سینمایی دیگر از مجموعه «چاقوکشی» توسط نتفلیکس ساخته شود. «دختری با خالکوبی اژدها»، «مونیخ» و «مادر» دیگر فیلم‌هایی هستند که دنیل کریگ در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا