سینمای جهان

فروش گیشه سینماها در دوران پسا کرونا به حالت قبل بازنمی‌گردد

مدیر استودیوی هالیوودی می‌گوید باکس آفیس پس از کرونا هم همچنان ۲۰ درصد پایین‌تر از قبل خواهد بود.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، دانا لنگلی رییس هیات مدیره شرکت یونیورسال می‌گوید. صنعت فیلم همچنان با چالش‌های کووید -۱۹ روبه رو است و «نرمال جدید» حتی بدون اینکه ویروس کرونا سالن‌های سینمای سراسر جهان را ببندد، اتفاق می‌افتاد.

او در کنفرانسی گفت که این صنعت در لحظه یک تحول و تغییر اساسی است. و اضافه کرد: به نظرم اکنون شاهد به وقوع پیوستن چیزی هستیم که از قبل از دوران پاندمی کرونا آغاز شده بود. شرکت‌های استریمینگ عملکرد خارق‌العاده‌ای دارند. و تولیدشان را گسترش می‌دهند. و این اتفاق از مدتی پیش شروع شده بود.

او گفت واقعیت یک سال آینده با حال حاضر متفاوت خواهد بود و به همین دلیل یونیورسال هم نگاه محافظه‌کارانه‌تری نسبت به آینده خواهد داشت.

لنگلی گفت: هیچیک از ما واقعاً چیزی نمی‌داند. اگر به یک سال قبل نگاه کنیم، بیشترمان فکر می‌کردیم صنعت فیلم و سینما رفتن تا امروز به حالت عادی برگردد، اما حالا انتظار داریم که از اینجا به بعد هم بازار سینمایی ۲۰ درصد نسبت به قبل از پاندمی پایین‌تر باشد و مدت خیلی زیادی طول بکشد که بتواند دوباره به ارقام قبلی بازگردد.

با این حال، با وجود اینکه دیگر استودیوها دارند سعی می‌کنند برنامه‌های اکران سینمایی خود را با جاه‌طلبی‌های بخش‌های استریمینگ ترکیب کنند، یونیورسال به تجربه سینمایی متعهد مانده است.

لنگلی گفت: نحوه پولی‌سازی محتوای ما به عنوان یک استودیوی فیلم این است که کارمان با نمایش سینمایی آغاز شود و یک کمپین بازاریابی بزرگ پشتش باشد. آن کمپین بازاریابی بزرگ و ردپای سینمایی چیزی است که باعث می‌شود فیلم‌ها اهمیت داشته باشند. این امر تغییر نخواهد کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا