دسته‌بندی نشده

دنیل ازرا به گلن پاول در فیلم جدید «مرد دونده» به کارگردانی ادگار رایت پیوست

فیلم «مرد دونده» بازسازی اثری از استفن کینگ است که در آینده‌ای دیستوپیایی جریان دارد و دنیل ازرا به تیم بازیگری آن پیوسته است.

به گزارش سینما شارپ، دنیل ازرا، بازیگر سریال موفق CW با نام «All American» که به مدت شش فصل درخشید، به چالش جدیدی پیوسته است. به گفته منابع خبری، او به تیم بازیگری بازسازی فیلم «مرد دونده» از کمپانی پارامونت پیوسته است. در این فیلم، گلن پاول نقش اصلی را بازی می‌کند و کتی اوبرایان نیز به پروژه پیوسته است. ادگار رایت کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و همچنین با نیرا پارک و سایمون کینبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کند. رایت فیلمنامه را به همراه مایکل باکال نوشته است.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از استفن کینگ ساخته شده است. «مرد دونده» در سال ۱۹۸۷ با بازی آرنولد شوارتزنگر معروف شد. رمان کینگ که در آینده‌ای دیستوپیایی در سال ۲۰۲۵ روایت می‌شود، داستان بن ریچاردز را دنبال می‌کند؛ مردی که در یک برنامه واقعیت‌نمای خشونت‌آمیز به نام «مرد دونده» شرکت می‌کند تا پول کافی برای نجات دختر بیمار خود بدست آورد. در این برنامه، ریچاردز باید از شکارچیانی که قصد کشتن او را دارند، فرار کند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۵ اکران شود.

دنیل ازرا بیشتر به‌خاطر نقش اصلی خود در سریال «All American» شناخته می‌شود. این سریال توسط نکچی اوکورو و گرگ برلانتی نوشته شده است و شش فصل از آن پخش شده است. این سریال که اخیراً فصل ششم خود را به پایان رسانده، با نقدهای مثبت و طرفداران وفادار خود، از ازرا یک ستاره نوظهور و امیدوارکننده در صنعت سینما ساخته است. او همچنین نامزدی جایزه NAACP Image برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام در سال ۲۰۲۲ را کسب کرده است.

ازرا همچنین در سریال «کشف جادوگران» در کنار ترزا پالمر و متیو گود، و درام بی‌بی‌سی «Undercover» و فصل دوم سریال موفق «The Missing» بازی کرده است.

در تئاتر نیز، ازرا در سال ۲۰۱۷ نقش سباستین را در نمایش «شب دوازدهم» به کارگردانی سایمون گودوین در تئاتر ملی لندن بازی کرد. او توسط UTA و گروه کرتس براون نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا