انیمه

فصل دوم انیمه Wistoria: Wand and Sword تایید شد

پس از پایان فصل اول انیمه Wistoria: Wand and Sword در ژاپن، تولید فصل دوم این مجموعه همراه با یک تریلر و تصویر جدید اعلام شد.

به گزارش سینما شارپ، پس از پخش قسمت آخر فصل اول انیمه Wistoria: Wand and Sword (ویستوریا: عصا و شمشیر) در ژاپن، وب‌سایت و حساب‌های رسمی این انیمه با انتشار یک تصویر و تریلر جدید اعلام کردند که فصل دوم این مجموعه در حال تولید است. در زمان انتشار این خبر، تاریخ پخش فصل دوم هنوز تأیید نشده است.

این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام، نوشته فوجینو اوموری (Fujino Omori) و توشی آئوی (Toshi Aoi)، ساخته شده است. کارگردانی این مجموعه توسط تاتسویا یوشیهارا (Tatsuya Yoshihara) که پیشتر کارگردانی انیمه Black Clover (بلک کلاور) را بر عهده داشت، انجام می‌شود. همچنین، استودیوهای Actas و Bandai Namco Pictures مسئولیت تولید این مجموعه را بر عهده دارند و طراحی شخصیت‌ها توسط سایاکا اونو (Sayaka Ono) که سابقه کار بر روی BASTARD!! -Heavy Metal, Dark Fantasy- را دارد، انجام شده است. موسیقی این انیمه توسط یوکی هایاشی (Yuki Hayashi) که در My Hero Academia (مدرسه قهرمانانه من) فعالیت داشته، ساخته شده است.

داستان آن به این شرح است:

در دنیایی که جادو حکمرانی می‌کند، ویل سرفورت (Will Serfort) قادر به اجرای هیچ جادویی نیست. اگرچه او بسیار پرتلاش است، همکلاسی‌هایش به او نگاه مثبتی ندارند. اما ویل یک قدرت پنهان دارد: شمشیرش. آیا او می‌تواند با قدرت جسمانی‌اش و شمشیرش به‌جای عصا، انتظارات را پشت سر بگذارد؟ در این ماجراجویی حماسی شمشیر و جادو، این موضوع را کشف کنید!

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا