ساخت فیلم انیمه The Dangers in My Heart تأیید شد

در رویدادی ویژه در توکیو، تولید فیلم انیمه The Dangers in My Heart (خطرات در قلب من) با صحنه‌های جدید اعلام شد.

به گزارش سینما شارپ، در یک رویداد ویژه که امروز در توکیو برگزار شد، وب‌سایت و حساب‌های رسمی انیمه The Dangers in My Heart (خطرات در قلب من) اعلام کردند که فیلم انیمه‌ای از این مجموعه در دست تولید است. این فیلم، صحنه‌هایی از سریال را جمع‌آوری می‌کند و همچنین صحنه‌های جدیدی را که آینده آنا (Anna) و کیوتارو (Kyotaro) را به تصویر می‌کشد، اضافه خواهد کرد.

در کنار این اعلامیه، تصویر یادبودی که توسط نویسنده نوریو ساکورای (Norio Sakurai) طراحی شده بود و همچنین یک تریلر معرفی منتشر شد. در زمان انتشار این خبر، تاریخ پخش فیلم هنوز تأیید نشده است.

این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام، نوشته نوریو ساکورای ساخته شده است. کارگردانی آن بر عهده هیروآکی آکاگی (Hiroaki Akagi) که سابقه کار بر روی Teasing Master Takagi-san (استاد اذیت کردن، تاکاگی‌سان) و A Couple of Cuckoos (یک جفت فاخته) را دارد، انجام می‌شود. ترکیب سری توسط جوکی هانادا (Jukki Hanada) که بر روی Bloom Into You (شکوفا شدن در تو) کار کرده است، انجام شده و طراحی شخصیت‌ها توسط ماساتو کاتسوماتا (Masato Katsumata) که طراحی شخصیت‌های The Quintessential Quintuplets 2 (پنج‌قلوهای ناب) را انجام داده است، صورت گرفته است. موسیقی این فیلم توسط کنسوکه اوشیو (Kensuke Ushio) که در ساخت موسیقی انیمه‌های Liz and the Blue Bird (لیز و پرنده آبی) و A Silent Voice (صدای خاموش) نقش داشته، ساخته شده است.

انتشارات Seven Seas Entertainment که نسخه انگلیسی رسمی مانگا را منتشر می‌کند، داستان این مجموعه را این‌گونه شرح داده است:

کیوتارو ایچیکاوا (Kyotaro Ichikawa)، پسری که به سختی در پایین‌ترین سطح اجتماعی مدرسه‌اش قرار دارد، مخفیانه باور دارد که نقش اول یک تریلر روانشناختی است. او روزهایش را با خیال‌پردازی درباره روش‌هایی برای برهم زدن زندگی هم‌کلاسی‌هایش و پنهانی علاقه به آنا یامادا (Anna Yamada)، ستاره کلاس، سپری می‌کند. اما کیوتارو به اندازه‌ای که وانمود می‌کند مشکل‌دار نیست… و به نظر می‌رسد آنا هم خودش کمی عجیب است!

خروج از نسخه موبایل