فصل سوم انیمه Nights with a Cat با هنر گربه دعوت‌کننده رونمایی شد

در روز "گربه دعوت‌کننده"، پوستر جدیدی از فصل سوم انیمه وب Nights with a Cat (شب‌هایی با یک گربه) منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه وبی Nights with a Cat (شب‌هایی با یک گربه) که بر اساس مانگای کمدی روزمره‌ای به همین نام ساخته شده، برای جشن روز “گربه دعوت‌کننده” در 29 سپتامبر 2024 یک اثر هنری جدید منتشر کرده است. این تصویر جدید، کیوروگا (Kyuruga) را در حالتی مشابه مجسمه گربه دعوت‌کننده نشان می‌دهد، که به‌طور سنتی نمادی از خوش‌شانسی در کسب‌وکار است. فصل سوم انیمه Nights with a Cat از دسامبر 2024 به‌صورت آنلاین در یوتیوب پخش خواهد شد.

علاوه بر این، کاشیتارو ایتو (Kashitaro Ito) ترانه رسمی فصل سوم این انیمه را اجرا خواهد کرد. او همچنین آهنگ‌های اصلی فصل‌های اول و دوم این مجموعه را نیز خوانده است.

مانگای اصلی Nights with a Cat توسط کیوریو زد (Kyuryu Z) نوشته شده و توسط انتشارات کادوکاوا شوتن (Kadokawa Shoten) در مجله مانگای Comic Bridge منتشر می‌شود. همچنین انتشارات Yen Press نسخه انگلیسی این مانگا را منتشر می‌کند. انیمه وبی این مجموعه توسط مینورو آشینا (Minoru Ashina) در استودیو Puyukai کارگردانی و نویسندگی شده است. مینورو تاکهارا (Minoru Takehara) طراحی شخصیت‌ها و کانا اوتاتانه (Kana Utatane) موسیقی آن را تهیه می‌کند.

انتشارات Yen Press این‌گونه Nights with a Cat را توصیف می‌کند:

وقتی فوتا (Fuuta) شب‌ها خسته به خانه می‌آید، تنها چیزی که می‌خواهد انجام دهد، وقت گذراندن با گربه خواهرش، کیوروگا، است. در این کمدی آرام و بامزه که درباره زندگی با یک گربه دوست‌داشتنی است، بسیاری از عادت‌ها و رفتارهای عجیب گربه‌های خانگی، از حالت‌های مختلف کیوروگا گرفته تا چالش عکاسی از او و تغییرات سریع خلق‌وخویش، به زیبایی به تصویر کشیده شده است.

خروج از نسخه موبایل