پخش دو کورس متوالی انیمه Blue Box تایید شد

انیمه کمدی عاشقانه و ورزشی Blue Box (جعبه آبی) ک از 3 اکتبر 2024 در ژاپن پخش می‌شود و در نتفلیکس قرار می‌گیرد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه تلویزیونی Blue Box (جعبه آبی) که بر اساس مانگای کمدی عاشقانه/ورزشی به همین نام ساخته شده، تایید کرده است که پخش آن در ژاپن به‌صورت دو کورس متوالی خواهد بود. این سریال از تاریخ 3 اکتبر 2024 در ژاپن آغاز خواهد شد و همچنین در نتفلیکس به نمایش درمی‌آید.

مانگای اصلی Blue Box توسط کوجی میورا (Kouji Miura) نوشته شده و در مجله Weekly Shonen Jump از انتشارات شواشا (Shueisha) منتشر می‌شود. نسخه انگلیسی این مانگا توسط انتشارات Viz Media نیز منتشر می‌شود. یوئیچیرو یانو (Yuichiro Yano) کارگردانی اقتباس انیمه را در استودیوی Telecom Animation Film انجام می‌دهد. ترکیب سری توسط یوکو کاکیهارا (Yuko Kakihara) و طراحی شخصیت‌ها توسط میهو تانینو (Miho Tanino) انجام شده است.

TMS Entertainment انیمه Blue Box را این‌گونه توصیف می‌کند:

آیا این عاشقان ورزشی شانسی برای یکدیگر دارند؟

تایکی اینوماتا (Taiki Inomata) عاشق بدمینتون است، اما هنوز راه زیادی در پیش دارد تا بتواند به مسابقات ملی برسد. وقتی تایکی شاهد تمرینات سخت چیناتسو کانُو (Chinatsu Kano)، عضو تیم بسکتبال دختران، می‌شود، به شدت عاشق او می‌شود. پس از اتفاقات غیرمنتظره‌ای که این دو را به هم نزدیک‌تر می‌کند، ممکن است ورزش دیگر اولویت اول آن‌ها نباشد!

خروج از نسخه موبایل