قسمت آخر انیمه Mission Yozakura Family با تریلر و بازیگر جدید معرفی شد

قسمت 27 انیمه Mission: Yozakura Family در تاریخ 6 اکتبر پخش می‌شود و نبرد نهایی خانواده یوزاکورا را نشان می‌دهد.

به گزارش سینما شارپ، هفته آینده، آخرین قسمت انیمه Mission: Yozakura Family (ماموریت: خانواده یوزاکورا) پخش خواهد شد و این اقتباس از مانگای اکشن با یک انفجار بزرگ به پایان می‌رسد! در قسمت 27، بالاخره با اولین رئیس خانواده یوزاکورا آشنا می‌شویم و شاهد نتیجه نبرد خانواده یوزاکورا با ماکوتو کاواشیتا خواهیم بود.

قسمت 27 همچنین معرفی شخصیت تسوبومی یوزاکورا (Tsubomi Yozakura)، جد موتسومی و اولین رئیس خانواده یوزاکورا را نشان می‌دهد. صداپیشگی این شخصیت را یوکانا (Yukana) که بیشتر با نقش C.C. در انیمه Code Geass شناخته می‌شود، انجام می‌دهد.

مانگای اصلی Mission: Yozakura Family که توسط هیتسوجی گوندایرا (Hitsuji Gondaira) نوشته شده، در مجله Weekly Shonen Jump از انتشارات شواشا (Shueisha) منتشر می‌شود و نسخه انگلیسی آن نیز توسط انتشارات Viz Media در دسترس است. اقتباس انیمه تلویزیونی این اثر توسط میرای می‌ناتو (Mirai Minato) در استودیوی انیمیشن SILVER LINK. کارگردانی شده و طراحی شخصیت‌ها و نظارت اصلی انیمیشن توسط میزوکی تاکاهاشی (Mizuki Takahashi) انجام می‌شود. موسیقی این انیمه نیز توسط کوجی فوجیموتو (Koji Fujimoto) و اوسامو ساساکی (Osamu Sasaki) از شرکت Sus4 Inc. ساخته شده است.

Viz Media انیمه Mission: Yozakura Family را این‌گونه توصیف می‌کند:

تایو آسانو (Taiyo Asano) یک دانش‌آموز دبیرستانی بسیار خجالتی است و تنها کسی که می‌تواند با او صحبت کند، دوست دوران کودکی‌اش، موتسومی یوزاکورا (Mutsumi Yozakura) است. اما موتسومی از خانواده‌ای از جاسوسان حرفه‌ای با قدرت‌های فوق‌العاده می‌آید. برادر بزرگ‌تر موتسومی، کیوئیچرو (Kyoichiro)، به شدت به او وابسته است و قصد دارد هر کسی که به او نزدیک می‌شود را نابود کند—و هدف بعدی او تایو است! تنها راه نجات تایو از دست کیوئیچرو این است که با موتسومی ازدواج کند!

خروج از نسخه موبایل