انیمه

پایان مانگای JUJUTSU KAISEN با هنر ویژه و رسیدن به ۱۰۰ میلیون نسخه

مانگای JUJUTSU KAISEN (جوجوتسو کایسن) نوشته گگه آکوتامی پس از شش سال و نیم انتشار در Weekly Shonen Jump به پایان رسید.

به گزارش سینما شارپ، همان‌طور که قول داده شده بود، مانگای JUJUTSU KAISEN (جوجوتسو کایسن) نوشته گگه آکوتامی (Gege Akutami) در صفحات مجله Weekly Shonen Jump به پایان رسید. آخرین فصل این هفته منتشر شد و به این ترتیب این سری پس از شش سال و نیم به طور رسمی به پایان رسید. برای گرامی‌داشت این رویداد، آکوتامی یک تصویر پایانی ویژه منتشر کرد و اعلام شد که این مانگا به رقم مهم ۱۰۰ میلیون نسخه در گردش رسیده است.

به‌علاوه، در کنار اثر هنری آکوتامی که به عنوان کارت پستال اضافه در مجله Jump منتشر شد، حساب رسمی انیمه اقتباسی استودیوی مپا (MAPPA) نیز تصویر تبریکی از شوتا گوشوزونو (Shota Goshozono)، کارگردان فصل دوم، به اشتراک گذاشت.

پس از رسیدن به این نقطه‌ی مهم، جلد ۲۸ مانگای JUJUTSU KAISEN در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ در ژاپن منتشر خواهد شد و دو جلد نهایی، جلد‌های ۲۹ و ۳۰، نیز در ۲۵ دسامبر عرضه خواهند شد.

VIZ Media نسخه رسمی انگلیسی این مانگا را منتشر می‌کند و Crunchyroll نیز هر دو فصل فعلی انیمه محبوب این سری را به‌صورت استریم ارائه می‌دهد. Crunchyroll داستان این سری را این‌گونه توصیف می‌کند:

یووجی ایتادوری (Yuji Itadori)، شخصیت اصلی این سری اکشن و تاریک، آموزش در هنرهای خطرناک جوجوتسو را آغاز می‌کند و وارد دنیای خشونت‌آمیز نفرین‌ها می‌شود! یووجی با خوردن یک انگشت نفرین‌شده برای نجات همکلاسی‌اش، باعث می‌شود که ریومن سوکونا (Ryomen Sukuna)، یک جادوگر پلید و قوی که به عنوان پادشاه نفرین‌ها شناخته می‌شود، در روح او زندگی کند. نفرین‌ها موجودات ماورایی هستند که از احساسات منفی انسان‌ها به وجود می‌آیند. جادوگران جوجوتسو و ارواح نفرین‌شده هر دو از این انرژی نفرین‌شده به عنوان منبع قدرت استفاده می‌کنند.

تحت هدایت جادوگران جوجوتسو، یووجی به دبیرستان جوجوتسو توکیو می‌پیوندد؛ سازمانی که علیه نفرین‌ها مبارزه می‌کند. با راهنمایی معلم خود، ساتورو گوجو (Satoru Gojo)، یووجی با مگومی فوشیگورو (Megumi Fushiguro) و نوبارا کوگیساکی (Nobara Kugisaki)، که هر دو دانشجوی سال اول هستند، دوست می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا