انیمه

اضافه شدن یوریکا کوبو به صداپیشگان انیمه FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST

یوریکا کوبو (Yurika Kubo) صداپیشگی شخصیت توکا در قسمت جدید انیمه FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST را بر عهده گرفت.

به گزارش سینما شارپ، یک عضو جدید به گروه صداپیشگان انیمه FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST اضافه شده است. آخرین اضافه‌شده، یوریکا کوبو (Yurika Kubo) است که او را با صداپیشگی شخصیت کائده آزوساگاوا (Kaede Azusagawa) در انیمه Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai می‌شناسند. کوبو در قسمت جدید، قسمت ۱۳، به عنوان صداپیشه توکا (Toka) ایفای نقش می‌کند؛ توکا یک “اکسید” است که در این قسمت فرم واقعی خود را نشان می‌دهد. بدن توکا پیش از این توسط جادوگر سفید کنترل می‌شد و به همین دلیل قبلاً توسط سایومی سوزوشیرو (Sayumi Suzushiro) صداگذاری شده بود.

این صداپیشگی جدید به عنوان تغییر مهمی در روند داستان شناخته می‌شود. شما می‌توانید در تصویر بالا، شخصیت توکا را همراه با طراحی جدید مشاهده کنید.

این انیمه بر اساس مانگای دنباله‌دار FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST نوشته هیرو ماشیما (Hiro Mashima) و آتسوئو اوئدا (Atsuo Ueda) ساخته شده است. توشینوری واتابه (Toshinori Watabe) کارگردانی انیمه را در استودیوی J.C.STAFF زیر نظر شینجی ایشیهیرا (Shinji Ishihira) کارگردان سری‌های قبلی بر عهده دارد. شوجی هاتا (Shoji Hata) نویسنده سری است و یوریکا ساکو (Yurika Sako) طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهد.

داستان آن به این شرح است:

ناتسو، لوسی، گری، ارزا و تمام اعضای گیلد Fairy Tail بازگشته‌اند! این بار آن‌ها به سراغ مأموریت افسانه‌ای “ماموریت ۱۰۰ ساله” رفته‌اند؛ مأموریتی که سخت‌تر از هر مأموریت کلاس S است. هدف آن‌ها پیدا کردن اولین گیلد جادوگران در تاریخ است که در شمال سرزمین گیلتیانا قرار دارد. آن‌ها با خدایان جدید، شهرهای مرموز و دشمنان خطرناک مواجه خواهند شد. آیا می‌توانند موفق شوند در جایی که هیچ جادوگری قبلاً موفق نبوده است؟

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا