انیمه

موزیک ویدئوی انیمه‌ای جدید “Donut Hole” از کنشی یونه‌زو منتشر شد

موزیک ویدئوی جدید "Donut Hole" به کارگردانی یوکی کامیا (Yuki Kamiya) و با حضور شخصیت‌های وکالوید محبوب از جمله GUMI

به گزارش سینما شارپ، کانال یوتیوب رسمی کنشی یونه‌زو (Kenshi Yonezu)، خواننده معروف ژاپنی، یک موزیک ویدئوی انیمه‌ای جدید برای آهنگ “Donut Hole” با حضور صدای وکالوید GUMI منتشر کرده است.

“Donut Hole” در ابتدا در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۳ توسط یونه‌زو تحت نام مستعار تولیدکننده وکالوید خود، هَچی (HACHI)، منتشر شد. ویدئوی اصلی این آهنگ نیز توسط خود یونه‌زو ساخته شده بود.

این بار، یک موزیک ویدئوی جدید و تمام انیمه‌ای بر اساس طراحی‌ها و پیش‌نویس‌های جدیدی که توسط یونه‌زو ترسیم شده بود، ساخته شد. یوکی کامیا (Yuki Kamiya)، که کارگردان ویدئوهای ابتدایی JUJUTSU KAISEN بود، کارگردانی این موزیک ویدئو را بر عهده داشته است. همچنین، تاکاهیرو چیبا (Takahiro Chiba)، طراح شخصیت‌ها و کارگردان اصلی انیمیشن Haikyu!!، نیز در این پروژه همکاری داشته است. تولید این ویدئو توسط استودیوی Production I.G و با همکاری BLUE RIGHTS انجام شده است. در این ویدئو، داستانی جدید با حضور شخصیت‌های وکالوید GUMI، هاتسونه میکو (Hatsune Miku)، مگورینه لوکا (Megurine Luka) و کاگامینه رین (Kagamine Rin)، که یک کسب و کار جمع‌آوری فلزات قراضه را مدیریت می‌کنند، به تصویر کشیده می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا