انیمه

نمایشنامه “Stand My Heroes” در سپتامبر ۲۰۲۵ روی صحنه می‌رود

اقتباس نمایشنامه‌ای از بازی موبایلی "Stand My Heroes" که توسط شرکت coly ساخته شده در سپتامبر ۲۰۲۵ در تئاتر سان‌مال توکیو اجرا می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، اقتباس نمایشنامه‌ای از بازی موبایلی Stand My Heroes که توسط شرکت coly ساخته شده، قرار است در سپتامبر ۲۰۲۵ در تئاتر سان‌مال (Theater Sun-Mall) توکیو اجرا شود. این خبر در مراسم هشتمین سالگرد این بازی که در سالن اصلی ناکانو زیرو (Nakano ZERO) توکیو در ۲۹ سپتامبر برگزار شد، اعلام گردید و وب‌سایت رسمی این نمایش نیز در همان روز راه‌اندازی شد.

این بازی از سپتامبر ۲۰۱۶ در ژاپن شروع به کار کرد. داستان آن درباره فعالیت‌های “STand Alone National Department” است، یک سازمان تحقیقاتی مستقل که بر روی پرونده‌های حل نشده مرتبط با مواد مخدر غیرقانونی کار می‌کند.

جونیا نوموتو (Junya Nomoto)، که همچنین بر روی موزیکال Ascendance of a Bookworm در پاییز ۲۰۲۴ کار می‌کند، کارگردانی این نمایشنامه را برعهده خواهد داشت و ناهیرو ایسه (Naohiro Ise) که نویسنده نمایشنامه Tokyo Revengers است، فیلمنامه این نمایشنامه را می‌نویسد. اعلام بازیگران در آینده انجام خواهد شد.

با عنوان Stand My Heroes: Piece of Truth، اقتباس انیمه تلویزیونی این بازی از اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۹ به مدت ۱۲ قسمت پخش شد و پس از آن یک قسمت OVA با عنوان Stand My Heroes: Warmth of Memories در ماه می ۲۰۲۳ منتشر شد.

داستان آن به این شرح است:

“ری ایزومی” (Rei Izumi)، تازه واردی است که به واحد تحقیقات مواد مخدر وزارت بهداشت، کار و رفاه پیوسته است. به عنوان یک شناسگر برای واحد جدید STAND، او مامور است تا گروهی از منحصر به‌فردترین مأموران، محققان و خبرچینان را جمع‌آوری کند تا یک تیم ویژه برای حفاظت از کشور تشکیل دهد. اولین مأموریت آن‌ها کشف مواد مخدر خطرناکی است که زندگی شهروندان بی‌گناه توکیو را به نابودی کشانده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا