انیمه

تریلر جدید فیلم PUI PUI مولکار: MOLMAX سفر به ماه را نشان می‌دهد

فیلم سی‌جی انیمیشنی PUI PUI مولکار (PUI PUI Molcar): MOLMAX در تاریخ ۲۹ نوامبر امسال در ژاپن اکران می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، در ماه نوامبر امسال، PUI PUI مولکار (PUI PUI Molcar) به جایی می‌رود که هیچ خوکچه هندی قبلاً نرفته است: به ماه! تریلر جدید فیلم PUI PUI مولکار: MOLMAX منتشر شده است که اطلاعات بیشتری درباره داستان فیلم و صحنه‌های تازه‌ای از اینکه مولکارها تا چه حد برای یک دوست پیش می‌روند، نشان می‌دهد.

در این فیلم، مولکارهای جدیدی که توسط یک شرکت فناوری به نام Many Many AIs ساخته شده‌اند، معرفی می‌شوند. این مولکارهای پیشرفته به هویج نیازی ندارند تا کار کنند. همچنین در این تریلر، بیشتر با دو شخصیت انسانی فیلم آشنا می‌شویم: مدیرعامل Many Many AIs که توسط ماساکی آیبا (Masaki Aiba) صداگذاری شده و مالک مزرعه هویج وایلد هارت (Wild Heart Carrot Farm) که توسط آکیو اوتسوکا (Akio Ohtsuka) صداگذاری شده است.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، مانکیو (Mankyu)، کارگردان انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague، کارگردانی فیلم PUI PUI مولکار: MOLMAX را در استودیوی TOHO NEXT بر عهده دارد و فیلمنامه توسط یوکو کاکیهارا (Yuko Kakihara) نوشته شده است. نظارت بر پروژه نیز توسط خالق اصلی، توموکی میساتو (Tomoki Misato)، انجام می‌شود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر در ژاپن به نمایش درآید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا