فصل سوم Re:ZERO – شروع زندگی در دنیایی دیگر با قسمت ویژه ۹۰ دقیقه‌ای

فصل سوم Re:ZERO - شروع زندگی در دنیایی دیگر از ۲ اکتبر ۲۰۲۴ با ۱۶ قسمت آغاز می‌شود، قسمت اول به مدت ۹۰ دقیقه ویژه است.

به گزارش سینما شارپ، یک سال از پیروزی سابارو گذشته، اما بحران جدیدی در فصل سوم Re:ZERO – شروع زندگی در دنیایی دیگر (Re:ZERO – Starting Life in Another World) در حال شکل‌گیری است!

فصل سوم Re:ZERO – شروع زندگی در دنیایی دیگر

تاریخ و زمان پخش نسخه زیرنویس: ۲ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT)

خلاصه داستان سریال:

ناتسوکی سابارو، یک دانش‌آموز دبیرستانی عادی، در مسیر برگشت به خانه از فروشگاه مواد غذایی است که ناگهان خود را در دنیایی دیگر می‌یابد. در حالی که در این دنیای جدید سردرگم و نگران است و هیچ‌چیز برایش آشنا نیست، تنها فردی که به او کمک می‌کند، دختری زیبا با موهای نقره‌ای است. سابارو مصمم است که به هر طریقی دین خود را به او ادا کند و به او کمک کند تا چیزی که به دنبال آن است را پیدا کند.

فصل سوم Re:ZERO – شروع زندگی در دنیایی دیگر چند قسمت دارد؟

فصل جدید در مجموع شامل ۱۶ قسمت است که از ۲ اکتبر ۲۰۲۴ با یک ویژه‌برنامه ۹۰ دقیقه‌ای آغاز می‌شود. “آرک حمله” ۸ قسمت اول را به خود اختصاص می‌دهد و پس از آن، “آرک ضدحمله” در ۸ قسمت نهایی از ۵ فوریه ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

این سریال بر اساس رمان‌های سبک تپهی ناگاتسوکی (Tappei Nagatsuki) ساخته شده است. دو فصل اول Re:ZERO – شروع زندگی در دنیایی دیگر به کارگردانی ماساهارو واتانابه در استودیوی وایت فاکس ساخته شده و در آن یوسوکه کوبایاشی (Yusuke Kobayashi) صداپیشگی سابارو را بر عهده داشته است. فصل سوم این سریال به کارگردانی ماساهیرو شینو‌هارا ساخته خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل