انیمه

فیلم سینمایی نین‌تاما ران‌تارو تریلر جدیدی را منتشر کرد

فیلم سینمایی جدید نین‌تاما ران‌تارو: قوی‌ترین استراتژیست تیم نینجای دوکوتاکه در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماهای ژاپن اکران می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، فیلم سینمایی جدید نین‌تاما ران‌تارو با عنوان Gekijouban Nintama Rantaro Dokutake Ninja-tai Saikyou no Gunshi (نین‌تاما ران‌تارو: قوی‌ترین استراتژیست تیم نینجای دوکوتاکه)، که اقتباسی از سریال انیمه محبوب و طولانی‌مدت نین‌تاما ران‌تارو است، تریلر جدیدی منتشر کرده است. این فیلم در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماهای ژاپن اکران می‌شود.

انیمه نین‌تاما ران‌تارو بر اساس مانگای Rakudai Ninja Rantaro اثر سوبه آمکو (Soubee Amako) ساخته شده است. ماسایا فوجیموری کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که بر اساس رمان اسپین‌آف ۲۰۱۳ به قلم کازوهیسا ساکاگوچی نوشته شده است. ساکاگوچی همچنین فیلمنامه فیلم را نوشته و کوجی ماکاینو موسیقی فیلم را تأمین کرده است. طراحی شخصیت‌ها بر عهده امیکو نی‌یاما بوده و انیمیشن توسط استودیوی AJIADO CO., LTD. تولید شده است. پخش فیلم در سینماهای ژاپن توسط Shochiku انجام خواهد شد.

داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که دوی-سنسی پس از اینکه به مبارزه‌ای توسط موروایزومی سونامون، یک نینجای تاسوگاردوکی، دعوت می‌شود، ناپدید می‌گردد. در حالی که یامادا-سنسی و دانش‌آموزان سال ششم آکادمی نینجوتسو به دنبال دوی-سنسی هستند، مردی با لباس سفید ناگهان در آکادمی ظاهر می‌شود!

داستان نین‌تاما ران‌تارو که در انگلیسی به Ninjaboy Rantaro شناخته می‌شود، این‌گونه توصیف شده است:

ران‌تارو، کیریمارو و شینبی چندان نینجاهای ماهری نیستند. آن‌ها در حالی که در مدرسه نینجاها آموزش می‌بینند، با دوستان شوخ‌طبع، استادان نینجا و هم‌تمرینی‌های نخبه خود همراه می‌شوند. اشتباهات باورنکردنی و سردرگمی‌هایشان در طول دوره‌های آموزش، پایه‌گذار لحظات شاد و سرگرم‌کننده زیادی است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا