فیلم Overlord همچنان در رتبه دوم باکس آفیس ژاپن قرار دارد

فیلم جدید Overlord: The Sacred Kingdom در دومین آخر هفته خود، ۱۸۳ میلیون ین کسب کرد و رتبه دوم را حفظ کرد.

به گزارش سینما شارپ، در دومین آخر هفته خود، فیلم جدید Overlord: The Sacred Kingdom (اورلورد: پادشاهی مقدس) که از مجموعه انیمه‌های Overlord است، ۱۸۳ میلیون ین (۱.۲۸ میلیون دلار آمریکا) با ۱۱۶,۰۰۰ فروش بلیت به دست آورد. این میزان در مقایسه با هفته گذشته ۴۲.۵٪ کاهش داشته است. این فیلم ۱۳۵ دقیقه‌ای از زمان اکران خود در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ تاکنون، در مجموع ۷۱۶ میلیون ین (۴.۹۹ میلیون دلار آمریکا) از فروش ۴۴۰,۰۰۰ بلیت به دست آورده است.

پس از اکران در ژاپن، Overlord: The Sacred Kingdom به صورت رسمی از ۸ نوامبر ۲۰۲۴ در سینماهای آمریکای شمالی نیز اکران خواهد شد. این فیلم هم به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی و هم به صورت دوبله‌شده به انگلیسی به نمایش درمی‌آید.

فیلم Wonderful Precure! The Movie! Dokidoki ♡Game no Sekai de Daibouken! (واندرفول پریکیور! فیلم! ماجراجویی بزرگ در دنیای بازی‌ها!) که سی و سومین فیلم از مجموعه Precure است، در سومین آخر هفته خود ۱۱۹ میلیون ین (۸۲۹,۰۰۰ دلار آمریکا) با ۹۲,۶۰۰ فروش بلیت کسب کرد و با یک رتبه صعود به جایگاه سوم رسید. از زمان اکران در تاریخ ۱۳ سپتامبر، این فیلم با ۷۶۰,۰۰۰ فروش بلیت، مجموعاً ۹۴۵ میلیون ین (۶.۵۸ میلیون دلار آمریکا) به دست آورده است.

این فیلم اکنون دومین فیلم غیربرداشتی پرفروش از مجموعه Precure است و تنها پشت سر فیلم DokiDoki! Precure the Movie: Mana’s Getting Married!!? The Dress of Hope Tied to the Future! قرار دارد که در سال ۲۰۱۳ با ۹۵۰ میلیون ین (۶.۶۲ میلیون دلار آمریکا) فروش داشته است.

قسمت ویژه جدید از مجموعه انیمه The Quintessential Quintuplets (پنج قلوهای بهشتی)، در مقایسه با هفته گذشته چهار پله سقوط کرده و در جایگاه نهم قرار گرفته است. این قسمت ویژه، پیش از پخش تلویزیونی در ژاپن، از تاریخ ۲۰ سپتامبر به مدت محدود سه هفته‌ای در ۱۰۹ سینمای ژاپن به نمایش درآمد.

فیلم Given: The Movie: Umi e (به سوی دریا)، آخرین قسمت از سری انیمه Given، برای دو هفته متوالی در رتبه اول رده‌بندی مینی‌سینماهای Kogyo Tsushinsha قرار داشت. این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای از ۲۰ سپتامبر در ۳۰ سینمای ژاپن اکران شده است.

نخستین بخش از فیلم دو قسمتی که بر اساس انیمه تلویزیونی BanG Dream! It’s MyGO!!!!! ساخته شده است، با نام فرعی Haru no Hidamari, Mayoineko (آفتاب بهاری، گربه ولگرد) در تاریخ ۲۷ سپتامبر در ۷۹ سینمای ژاپن اکران شد، اما در رتبه‌بندی کلی ده فیلم برتر ظاهر نشد. بخش دوم این فیلم با عنوان Utau, Bokura ni Nareru Uta (آواز، آهنگی که ما می‌توانیم خودمان باشیم) در تاریخ ۸ نوامبر اکران خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل