پخش انیمه The Mononoke Lecture Logs of Chuzenji-sensei در سال ۲۰۲۵

اقتباس تلویزیونی از مانگای معمایی ماوراءالطبیعی The Mononoke Lecture Logs of Chuzenji-sensei به همراه معرفی تیم تولید

به گزارش سینما شارپ، انیمه تلویزیونی جدیدی از سری مانگای معمایی ماوراءالطبیعی The Mononoke Lecture Logs of Chuzenji-sensei: He Just Solves All the Mysteries (خاطرات سخنرانی‌های چوژن‌جی-سنسی: او همه معماها را حل می‌کند) در سال ۲۰۲۵ در ژاپن پخش خواهد شد. اعضای اصلی تیم تولید به همراه تصویر تیزر رسمی و تصویر جشنواره‌ای توسط نویسنده مانگا، آکی شیمیزو (Aki Shimizu)، نیز برای این پروژه معرفی شده‌اند.

این انیمه بر اساس مجموعه رمان‌های Rozen Kreuz نوشته ناتسوهیکو کیوگوکو (Natsuhiko Kyogoku) ساخته شده و مانگای اصلی توسط آکی شیمیزو در مجله Comic Days شرکت کودانشا به چاپ می‌رسد. چیهیرو کومانو (Chihiro Kumano) کارگردانی این انیمه تلویزیونی را در استودیو انیمیشن 100studio بر عهده دارد. آتسوشی اوکا (Atsushi Oka) فیلمنامه‌ها را نوشته و به عنوان سرپرست انیمیشن نیز فعالیت می‌کند. طراحی کاراکترها نیز توسط ماساهیو سوزوکی (Masahio Suzuki) انجام می‌شود.

داستان این انیمه در سال ۱۹۴۸ و در قالب یک سری معمایی مدرسه‌ای و ترسناک اتفاق می‌افتد. قصه درباره کانا کوساکابه، یک دانش‌آموز سال دومی دبیرستان است که به کمک چوژن‌جی-سنسی، معلم زبان ژاپنی بدخلق، درگیر حل معماهای به ظاهر ماوراءالطبیعی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل