انیمه

پخش فصل دوم انیمه BLUE LOCK از ۵ اکتبر ۲۰۲۴ 

فصل دوم انیمه BLUE LOCK با رقابت‌های هیجان‌انگیز فوتبالی، به طور رسمی از ۵ اکتبر ۲۰۲۴ ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT) پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، زمان بازگشت به میدان برای فصل دوم هیجان‌انگیز انیمه BLUE LOCK نزدیک است! فصل دوم این انیمه به طور رسمی از ۵ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT) پخش می‌شود.

فصل دوم BLUE LOCK
تاریخ و زمان پخش نسخه زیرنویس: ۵ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT)

مناطق در دسترس:
آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و کشورهای مستقل همسود (CIS)

خلاصه داستان سریال:
به دنبال آرزوی ژاپن برای کسب افتخار در جام جهانی، انجمن فوتبال ژاپن برنامه تمرینی جدید و سخت‌گیرانه‌ای را برای یافتن مهاجم آینده تیم ملی راه‌اندازی می‌کند. ۳۰۰ بازیکن دبیرستانی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و فقط یکی از آنها می‌تواند به عنوان مهاجم تیم انتخاب شود. چه کسی می‌تواند مهاجمی باشد که دوران جدیدی از فوتبال ژاپن را آغاز کند؟

BLUE LOCK بر اساس مانگای برنده جوایز از Muneyuki Kaneshiro و Yusuke Nomura ساخته شده است. در فصل دوم، یوئیجی هایبارا (Yuji Haibara) به عنوان کارگردان ارشد و شینتارو اینوکاوا (Shintaro Inokawa) به عنوان کارگردان حضور دارند. تاکو کیشیموتو (Taku Kishimoto) نیز ترکیب‌بندی سریال را ادامه می‌دهد و کنجی تانابه (Kenji Tanabe) طراح شخصیت‌ها خواهد بود. جون مورایاما (Jun Murayama) نیز دوباره برای موسیقی بازمی‌گردد. استودیو eightbit همچنان تولید انیمیشن را بر عهده خواهد داشت.

فصل اول BLUE LOCK توسط تتسوآکی واتانابه (Tetsuaki Watanabe) کارگردانی شد و شونسوکه ایشیکاوا (Shunsuke Ishikawa) به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت. ایشیکاوا همچنین کارگردانی فیلم -EPISODE NAGI- را انجام داد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا