انیمه

زمان پخش انیمه DAN DA DAN اعلام شد

فصل اول انیمه DAN DA DAN بر اساس مانگای Yukinobu Tatsu، ار تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۹:۰۰ صبح پخش خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، زمان پخش انیمه DAN DA DAN، اقتباسی از مانگای هیجان‌انگیز Shonen Jump+ اثر Yukinobu Tatsu، نزدیک است! این انیمه که توسط استودیو Science SARU ساخته شده، در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT) منتشر خواهد شد.

اطلاعات پخش DAN DA DAN
تاریخ و زمان پخش نسخه زیرنویس: ۳ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT)

مناطق در دسترس:
آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و کشورهای مستقل همسود (CIS)

خلاصه داستان سریال:
این داستان درباره‌ی دختری دبیرستانی به نام Momo است که از یک خانواده‌ی ارتباط با ارواح می‌آید و همکلاسی‌اش Okarun که یک علاقه‌مند به موضوعات ماوراءالطبیعه است. پس از اینکه Momo، Okarun را از دست قلدری نجات می‌دهد، شروع به صحبت می‌کنند، اما بحث بین آنها بالا می‌گیرد، زیرا Momo به ارواح باور دارد اما وجود بیگانگان را انکار می‌کند و Okarun به بیگانگان باور دارد اما ارواح را انکار می‌کند.

برای اثبات عقاید خود به یکدیگر، Momo به یک بیمارستان متروکه که در آن یک بشقاب‌پرنده دیده شده می‌رود و Okarun به تونلی می‌رود که گفته می‌شود تسخیر شده است. در کمال تعجب، هر دو با فعالیت‌های فراطبیعی بی‌نظیری روبرو می‌شوند که فهمیدن آنها خارج از توان آنهاست. در میان این ماجراها، Momo قدرت مخفی خود را بیدار می‌کند و Okarun قدرت یک نفرین را به دست می‌آورد تا با این خطرات جدید مقابله کنند. آیا عشق سرنوشت‌ساز آنها نیز آغاز می‌شود؟

مانگای DAN DA DAN از آوریل ۲۰۲۱ در مجله دیجیتال Shonen Jump+ از انتشارات Shueisha منتشر شده است. نسخه انگلیسی آن نیز توسط VIZ Media در دسترس است. انیمه توسط Fuga Yamashiro در استودیو Science SARU کارگردانی می‌شود و Hiroshi Seko نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارد، Naoyuki Onda طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهد و موسیقی توسط kensuke ushio ساخته می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا