انیمه

بیستمین سالگرد انیمه Magical Girl Lyrical Nanoha با تصویری یادبود

از ۸ اکتبر ۲۰۲۴ محصولاتی همچون تابلوهای گرافیکی، تابلوهای آکریلیک و آویزهای دیواری ویژه این تصویر یادبود عرضه خواهند شد.

به گزارش سینما شارپ، همان‌طور که قبلاً در ماه ژوئیه اعلام شده بود، پروژه بیستمین سالگرد انیمه Magical Girl Lyrical Nanoha به طور رسمی از ۱ اکتبر ۲۰۲۴ آغاز شد. دقیقاً ۲۰ سال پیش، در ۱ اکتبر ۲۰۰۴، اولین قسمت از فصل اول این انیمه در ژاپن پخش شد.

وب‌سایت رسمی این پروژه با انتشار اولین تصویر یادبود، شخصیت‌های Nanoha Takamachi و Fate Testarossa را به نمایش گذاشت. محصولاتی همچون تابلوهای گرافیکی، تابلوهای آکریلیک و آویزهای دیواری که از این تصویر استفاده شده‌اند، از ۸ اکتبر در فروشگاه Kinkurido وابسته به KING AMUSEMENT CREATIVE عرضه می‌شوند.

همچنین، Takuya Fujima، تصویرگر سری مانگای Magical Girl Lyrical Nanoha ViVid، یک تصویر یادبود دیگر را در حساب کاربری رسمی خود در X (توییتر سابق) منتشر کرده است.

کانال یوتیوب رسمی این مجموعه انیمه، از ۱۰ اکتبر، شروع به پخش رایگان فصل اول این سریال خواهد کرد و هر هفته یک قسمت از آن را پخش می‌کند.

علاوه بر این، نسخه‌های ویرایش شده‌ی دو فیلم — Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 1st (2010) و Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 2nd A’s (2012) — از ۵ اکتبر روی پلتفرم‌های دیجیتال مختلفی مانند Amazon Prime Video و Hulu در ژاپن منتشر خواهند شد. فیلم اول بر اساس سریال تلویزیونی اول این انیمه که در سال ۲۰۰۴ پخش شد، ساخته شده است و فیلم دوم بر اساس سریال دوم این مجموعه که در سال ۲۰۰۵ پخش شد.

لیست سریال‌ها و فیلم‌های انیمه Magical Girl Lyrical Nanoha:

– Magical Girl Lyrical Nanoha (سریال تلویزیونی / ۱۳ قسمت / اکتبر تا دسامبر ۲۰۰۴)
– Magical Girl Lyrical Nanoha A’s (سریال تلویزیونی / ۱۳ قسمت / اکتبر تا دسامبر ۲۰۰۵)
– Magical Girl Lyrical Nanoha StrikerS (سریال تلویزیونی / ۲۶ قسمت / آوریل تا سپتامبر ۲۰۰۷)
– Magical Girl Lyrical Nanoha VIVID (سریال تلویزیونی / ۱۲ قسمت / آوریل تا ژوئن ۲۰۱۵)
– Vivid Strike! (سریال تلویزیونی / ۱۲ قسمت / اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۷)
– Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 1st (انتشار: ۲۳ ژانویه ۲۰۱۰)
– Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 2nd A’s (انتشار: ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۲)
– Magical Girl Lyrical Nanoha Reflection (انتشار: ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۷)
– Magical Girl Lyrical Nanoha Detonation (انتشار: ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸)

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا