انیمه

انتشار تصویر جدیدی برای سالگرد Mobile Suit Gundam

به مناسبت ۴۵ سالگی Gundam و دومین سالگرد Witch from Mercury، تصویر ویژه‌ای از اپیزود ۹ منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، امروز دومین سالگرد پخش اولین قسمت از سریال انیمه Mobile Suit Gundam: The Witch from Mercury است که همزمان با جشن ۴۵ سالگی فرانچایز Mobile Suit Gundam در سال جاری می‌باشد. به همین مناسبت، چهارمین تصویر از مجموعه‌ی تصویری ویژه سالگرد ۴۵ سالگی منتشر شده که بر اساس اپیزود ۹ از فصل اول Gundam Aerial طراحی شده است. این تصویر، که ۴۵ درصد ماه در آن به نمایش درآمده، هماهنگ با موضوعات بصری دیگر مجموعه است.

جشن‌های ۴۵ سالگی Gundam توسط رویداد GUNDAM NEXT FUTURE – ROAD TO 2025 و تورهای سراسری آن و همچنین پروژه در حال اجرای GUNDAM CONNECT ACTION رهبری می‌شوند. در این پروژه، خاطرات و پیام‌های طرفداران از سراسر جهان جمع‌آوری و در یک وب‌سایت ویژه به نمایش گذاشته می‌شود و در رویدادهای GUNDAM NEXT FUTURE به نمایش درمی‌آید. تمامی این رویدادها در نهایت در GUNDAM NEXT FUTURE PAVILION در نمایشگاه جهانی ۲۰۲۵ اوساکا به اوج خود می‌رسند.

از دیگر جشن‌های مرتبط با ۴۵ سالگی Gundam می‌توان به نمایش فیلم‌ها، داستان‌های جدید و همکاری با بسیاری از بازی‌های ویدیویی اشاره کرد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا