انیمه

تریلر جدید انیمه The Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor

انیمه تلویزیونی The Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor که بر اساس سری رمان عاشقانه فانتزی به همین نام ساخته شده از ۹ اکتبر ۲۰۲۴ در ژاپن پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، انیمه تلویزیونی The Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor که بر اساس سری رمان عاشقانه فانتزی به همین نام ساخته شده، تریلر جدیدی از شخصیت “هادیس تئوس ریوی” (Hadis Teos Rave)، امپراتور اژدها، منتشر کرده است. این سریال از ۹ اکتبر ۲۰۲۴ در ژاپن پخش می‌شود.

سری رمان‌های The Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor که توسط ساراسا ناگاسه (Sarasa Nagase) نوشته و توسط میتسویا فوجی (Mitsuya Fuji) تصویرسازی شده‌اند، توسط انتشارات کادوکاوا شوتن (Kadokawa Shoten) منتشر می‌شوند. همچنین، یک نسخه انگلیسی زبان از این رمان توسط Cross Infinite World منتشر شده است. اقتباس مانگای این سری نیز با تصویرگری آنکو یوزو (Anko Yuzu) در مجله Comp Ace کادوکاوا شوتن به چاپ می‌رسد، و نسخه انگلیسی مانگا نیز توسط Yen Press منتشر می‌شود.

کن‌تارو سوزوکی (Kentarou Suzuki) کارگردانی این انیمه تلویزیونی را در استودیو انیمیشن J.C.STAFF بر عهده دارد. آتسوو ایشینو (Atsuo Ishino) تنظیم داستان و سانا کوماتسو (Sana Komatsu) طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهند.

داستان آن به این شرح است:

جیل شب قبل از اعدام توسط نامزدش، شاهزاده جرالد، از زندان فرار می‌کند. او در حال فرار با تیر اصابت می‌کند، اما به جای مرگ، شش سال به گذشته بازمی‌گردد، به شبی که برای اولین بار جرالد را ملاقات کرده بود. ناامید از تغییر سرنوشت، به اولین مردی که می‌بیند، “هادیس تئوس ریوی”، دشمن آینده‌اش، پیشنهاد ازدواج می‌دهد. این آخرین فرصت او برای درست کردن همه چیز است!

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا