تریلر کامل انیمه Anyway, I’m Falling in Love with You منتشر شد

اولین تریلر کامل انیمه Anyway, I’m Falling in Love with You منتشر عاشقانه منتشر شد و از دو بازیگر جدید رونمایی کرد.

به گزارش سینما شارپ، با فشارهای عشق، دوران جوانی که به سرعت می‌گذرد و شیوع یک بیماری مسری، زندگی “میزوها” به‌طور کامل به هم می‌ریزد، به‌خصوص وقتی که دوست دوران کودکی‌اش به او اعتراف می‌کند. انیمه Anyway, I’m Falling in Love with You که بر اساس مانگایی به همین نام از هاروکا میتسویی (Haruka Mitsui) ساخته شده، اولین تریلر کامل خود را همراه با تصویری از میزوها و دوستانش که روی یک اسکله نشسته‌اند، منتشر کرده است. همچنین، از دو بازیگر جدید نیز پرده‌برداری شد.

به بازیگران Anyway, I’m Falling in Love with You اضافه می‌شوند:

– “ریوسوکه سایتو” (Ryosuke Saito) با صدای یوتو اوئمورا (Yuto Uemura) که در نقش آتسوشی ناکاجیما (Atsushi Nakajima) در Bungo Stray Dogs ایفای نقش کرده است.
– “چیکا کوراشیکی” (Chika Kurashiki) با صدای آزوسا تادوکورو (Azusa Tadokoro) که در نقش تائه فوتابا (Tae Futaba) در Masamune-kun’s Revenge حضور داشته است.

جون‌چی یاماموتو (Junichi Yamamoto) کارگردانی این انیمه تلویزیونی را در استودیو Typhoon Graphics بر عهده دارد. یو مورای (Yu Murai) و ناگیسا ناریو (Nagisa Nario) نویسندگان داستان و فیلمنامه هستند، و شییبا ایو (Shiiba Io) طراحی شخصیت‌ها را با همکاری کاتسوزو هیرااتا (Katsuzo Hirata) و سوزونا اوکوایاما (Suzuna Okuyama) به‌عنوان طراحان فرعی شخصیت‌ها بر عهده دارند. کیجی اینای (Keiji Inai) موسیقی این انیمه را ساخته و یاسونوری ابینا (Yasunori Ebina) کارگردانی صدا را انجام می‌دهد.

انیمه Anyway, I’m Falling in Love with You قرار است در ژانویه ۲۰۲۵ منتشر شود.

داستان آن به این شرح است:

این داستان مربوط به اول جولای ۲۰۲۰ است. میزوها، دانش‌آموز سال دوم دبیرستان، بدترین تولد هفدهم خود را سپری می‌کند. او فرصتش برای نزدیک شدن به دانش‌آموزی بزرگ‌تر که تحسینش می‌کند را از دست داده و والدینش حتی تولدش را به یاد نیاورده‌اند. بدتر از همه، یک بیماری عفونی جدید و ناشناخته در حال شیوع است که باعث لغو تمامی مسابقات و اردوهای مدرسه شده است.

او فکر می‌کند که هرگز نخواهد توانست آن جوانی درخشان را که همیشه آرزویش را داشت، تجربه کند… اما ناگهان دوست دوران کودکی‌اش، کیزوکی، اعلام می‌کند که می‌خواهد نامزد او باشد.

این داستانی است درباره جوانی چهار دوست دوران کودکی که مانند خانواده‌ای بزرگ شده‌اند. یکی از آن‌ها، قهرمان داستان، “نیشینو میزوها” است و دیگر پسرهایی که او به‌عنوان اعضای خانواده‌اش می‌بیند.

خروج از نسخه موبایل