همکاری دو انیمه در تصویری مشترک

با پخش اولین قسمت از انیمه Tying the Knot with an Amagami Sister، شخصیت‌های The Quintessential Quintuplets به حمایت از این کمدی عاشقانه پرداختند.

به گزارش سینما شارپ، پنج و سه می‌شوند هشت، و با هم عالی به نظر می‌رسند! انیمه Tying the Knot with an Amagami Sister (ازدواج با خواهران آماگامی) شب گذشته اولین پخش خود را در ژاپن انجام داد و شخصیت‌های انیمه The Quintessential Quintuplets (پنج قلوهای باحال) نیز به حمایت از این کمدی عاشقانه با موضوع دختران معبد، در یک تصویر همکاری جدید حاضر شدند.

همچنین نسخه بدون تیتراژ پایان Tying the Knot with an Amagami Sister که شامل آهنگ “Kimi ni Koi wo Musunde” با صدای اعضای اصلی تیم صداپیشگی، “سومیره اوساکا”، “کایده هوندو” و “شیون واکایاما” است، منتشر شده است.

این انیمه بر اساس مانگایی از مارسی نایتو (Marcey Naito) ساخته شده و کارگردانی آن توسط “یوجیرو آبه” (Yujiro Abe) که کارگردانی KONOSUBA فصل ۳ را نیز در کارنامه دارد، در استودیو “Drive” انجام شده است. ترکیب سریال توسط “یاسوكو آئوکی” (Yasuko Aoki) و طراحی شخصیت‌ها توسط “هاروکو ایزوکا” (Haruko Iizuka) انجام شده است. موسیقی این انیمه نیز توسط “ریو کاواساکی” (Ryo Kawasaki) و “تومویوکی کونو” (Tomoyuki Kono) ساخته شده است.

داستان آن به این شرح است:

“اوریو کامی‌هاته” (Uryu Kamihate) دانش‌آموز دبیرستانی است که برای ورود به دانشکده پزشکی دانشگاه کیوتو تلاش می‌کند. پس از بزرگ شدن در یتیم‌خانه، اوریو توسط کشیش ارشد معبد “آماگامی” پذیرش می‌شود و در آنجا به‌عنوان یک فرد رایگان زندگی می‌کند. او همچنین با سه خواهر زیبا، یعنی “یائه”، “یونا” و “آساهی”، که راهبه‌های معبد هستند، همخانه می‌شود! شرط زندگی رایگان او در این معبد ازدواج با یکی از این خواهران و به ارث بردن معبد است! حالا اوریو باید چطور از عهده جلسات خواستگاری و چالش‌های مختلف معبد آماگامی برآید؟ این آغاز یک کمدی عاشقانه معجزه‌آساست که زیر یک سقف با سه خواهر معبد زندگی می‌کند!

خروج از نسخه موبایل