جشن ۲۵ سالگی انیمه One Piece با اپیزود ویژه در ۲۰ اکتبر

به مناسبت ۲۵ سالگی انیمه One Piece، داستان‌های کوتاه کتاب Straw Hat Stories در اپیزود ویژه‌ای به نام ONE PIECE FAN LETTER اقتباس خواهند شد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه One Piece به مناسبت جشن ۲۵ سالگی‌اش اپیزود ویژه‌ای با نام ONE PIECE FAN LETTER منتشر خواهد کرد که در آن داستان‌های کوتاه از کتاب Straw Hat Stories اثر توموهیتو اوه‌ساکی (Tomohito Ohsaki) اقتباس می‌شوند. یکی از جنبه‌های کمتر دیده‌شده در داستان‌های One Piece این است که مردم عادی چگونه به دزدان دریایی کلاه حصیری نگاه می‌کنند. این اپیزود ویژه، که در تاریخ ۲۰ اکتبر پخش می‌شود، به همین موضوع می‌پردازد و به زندگی افراد معمولی و تأثیر حضور گروه کلاه حصیری بر آنها توجه می‌کند.

تریلر این اپیزود همراه با تصویری از دختری جوان که به دیواری از پوسترهای تحت تعقیب نگاه می‌کند، منتشر شده است. کارگردانی این اپیزود ویژه توسط مگومی ایشیتانی (Megumi Ishitani) انجام شده است که به خاطر کارگردانی اپیزودهای ۹۵۷ و ۱۰۱۵ و همچنین تیتراژهای آغازین ۲۵ و ۲۶ مشهور است. فیلمنامه این اپیزود نیز توسط موموکا تویودا (Momoka Toyoda)، نویسنده انیمه My Happy Marriage نوشته شده و طراحی شخصیت‌ها و مدیریت انیمیشن بر عهده کیسوکه موری (Keisuke Mori) بوده که در تیتراژ ۲۶ نیز فعالیت داشته است.

کتاب Straw Hat Stories مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که به زاویه دید افراد مختلف درباره گروه کلاه حصیری می‌پردازد. یکی از این داستان‌ها درباره یک عضو نیروی دریایی است که هنگام تماشای تلاش‌های لوفی برای نجات آیس در نبرد مارین‌فورد به رابطه برادرانه خود با برادر کوچکش که او هم در مارین‌فورد حضور دارد، فکر می‌کند. داستان دیگر مربوط به مشاجره زورو در مورد اینکه چه کسی بهترین شمشیرزن است، پس از نبرد دِرِس‌روسا است. همچنین داستانی درباره کودکی است که کنسرت Soul King را در سابائودی آرچی‌پلاگو دزدکی تماشا می‌کند.

انیمه One Piece، که بر اساس مانگای طولانی اثر ایچیرو اودا (Eiichiro Oda) ساخته شده است، داستان آن به این شرح است:

مانکی دی. لوفی مصمم است که هیچ‌چیز مانع راهش برای تبدیل شدن به پادشاه تمام دزدان دریایی نشود. او با هدف رسیدن به بزرگ‌ترین گنج جهان، وان پیس، وارد آب‌های خطرناک گرند لاین و فراتر از آن شده و هرگز از هدف خود دست نمی‌کشد.

خروج از نسخه موبایل